Diplomer NM 2012

Mener jeg fikk diplomet ganske kjapt. Eller fikk jeg det på selve arrangementet kanskje?
 
Har ikke fått noen diplom, men så var jeg heller ikke på arrangementet. Men det burde nå være mulig for de ansvarlige å sende dette ut pr post til de som ikke var der.
 
Det er mitt problem også. Har utvekslet flere e-mailer med Eduard Møllenkamp om dette. Han lover og lover, men det skjer ingenting.
 
Det ser ut til at dette fremdeles ikke er løst.

Derfor har 2013 NM komiteen tatt på seg å rettet opp i dette.

Jeg vil derfor at alle som ikke har mottatt diplom og som mener seg berettiget til et diplom, å sende en PM til meg med Navn og adresse. Klasse og resultat finne jeg i resultatlisten.

Jeg har ikke tilgang til noen kopi av disse, så om noen kan scanne et og legge ut en link her på forumet ville jeg bli glad  :yes: :yes:
 
Roger skrev:
Det ser ut til at dette fremdeles ikke er løst.

Derfor har 2013 NM komiteen tatt på seg å rettet opp i dette.

Jeg vil derfor at alle som ikke har mottatt diplom og som mener seg berettiget til et diplom, å sende en PM til meg med Navn og adresse. Klasse og resultat finne jeg i resultatlisten.

Jeg har ikke tilgang til noen kopi av disse, så om noen kan scanne et og legge ut en link her på forumet ville jeg bli glad  :yes: :yes:

Er det bare 1. 2. og 3. plass som er "berettiget til et diplom", eller alle som kom til finalerundene?
 
Ole Christian skrev:
Roger skrev:
Det ser ut til at dette fremdeles ikke er løst.

Derfor har 2013 NM komiteen tatt på seg å rettet opp i dette.

Jeg vil derfor at alle som ikke har mottatt diplom og som mener seg berettiget til et diplom, å sende en PM til meg med Navn og adresse. Klasse og resultat finne jeg i resultatlisten.

Jeg har ikke tilgang til noen kopi av disse, så om noen kan scanne et og legge ut en link her på forumet ville jeg bli glad  :yes: :yes:

Er det bare 1. 2. og 3. plass som er "berettiget til et diplom", eller alle som kom til finalerundene?

Er litt usikker på 2012, men antar det er likt som i 2013, hvor man utnenvte 1,2 og 3 i hver klasse samt 1,2 og 3 i finalen.

Dersom ingen har stenhårde facts som tilsier noe annet vil jeg også legge meg på denne linjen i denne ettersendeprosessen for 2012.
 
Roger skrev:
Når jeg ikke mottar flere meldinger, vil jeg produsere diplomene, har dessverre ingen igjen fra 2012 og sende de ut

Er diplomene for 2013 annerledes en 2012? bortsett fra årstall da så klart  ;)

edit:
Hva med trykkeriet som laget 2012 diplomene.. De har vel de på Data skulle jeg tro..
 
Jeg har heller ikke fått diplom. Vet ikke hvordan jeg sender en PM, men håper dette svaret gjør samme nytten.
 
Litt travelt med å få NM 2014 planlagt, men har fått tak i diplomer, dvs i det minste kopier, av diplomene fra 2012.

Skal se på dette til uken.
 
Diplomene er laget, skal skrives ut og vilderetter bli sendt ut

Edit: Grunnen det tar litt ekstra tid nå er at de må sendes for signering
 
Tilbake
Topp