Reinhard10
Norbrygg-medlem
Er det noen av vinnerne i NM 2012 som har mottatt diplomene de var lovet?
Roger skrev:Det ser ut til at dette fremdeles ikke er løst.
Derfor har 2013 NM komiteen tatt på seg å rettet opp i dette.
Jeg vil derfor at alle som ikke har mottatt diplom og som mener seg berettiget til et diplom, å sende en PM til meg med Navn og adresse. Klasse og resultat finne jeg i resultatlisten.
Jeg har ikke tilgang til noen kopi av disse, så om noen kan scanne et og legge ut en link her på forumet ville jeg bli glad :yes: :yes:
Roger skrev:Jeg har fått noen PMs. Jeg gir dere en uke til før jeg starter utsendelsen.
Ole Christian skrev:Roger skrev:Det ser ut til at dette fremdeles ikke er løst.
Derfor har 2013 NM komiteen tatt på seg å rettet opp i dette.
Jeg vil derfor at alle som ikke har mottatt diplom og som mener seg berettiget til et diplom, å sende en PM til meg med Navn og adresse. Klasse og resultat finne jeg i resultatlisten.
Jeg har ikke tilgang til noen kopi av disse, så om noen kan scanne et og legge ut en link her på forumet ville jeg bli glad :yes: :yes:
Er det bare 1. 2. og 3. plass som er "berettiget til et diplom", eller alle som kom til finalerundene?
Torga skrev:Roger skrev:Jeg har fått noen PMs. Jeg gir dere en uke til før jeg starter utsendelsen.
Du har en PM til
Roger skrev:Når jeg ikke mottar flere meldinger, vil jeg produsere diplomene, har dessverre ingen igjen fra 2012 og sende de ut
:skitbra:Roger skrev:Litt travelt med å få NM 2014 planlagt, men har fått tak i diplomer, dvs i det minste kopier, av diplomene fra 2012.
Skal se på dette til uken.