• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Bytte 20L Speidel mot 50L + mellomlegg

Leif RBE

Norbrygg-medlem
Heisann,

Det blir stadig mer brygging på meg og tankene på å skalere opp fra min 20L Speidel til en 50L har begynt å feste seg. Om det fins en eier der ute av en 50L som ikke har så mye tid til å brygge, eller heller vil lage mindre batcher og skalere ned til en 20L så har vi kanskje noe å snakke om :)

Da slipper vi jo å selge maskinene våre for å kjøpe nye med det tapet det gir. Da er det jo bare for meg å betale et anstendig mellomlegg så er vi begge glade. Jeg har behandlet min maskin veldig pent, vasket den grundig etter hver gang etc. Har laget en fin varmekappe av liggeunderlag som samboeren min har sydd strikkbånd som passer til. Den er litt under et år og har produsert 27 batcher. Har fått ny kran av Petit da jeg hadde en av de som låste seg. Skal legge ut bilde senere.

Er ute etter en 50L av ca samme alder og som også har blitt behandlet pent :)

Ser for meg 1. februar som skiftedato.

Skal laste opp noen nye bilder når jeg husker å få tatt noen. Gammelt bilde:
IMG_7747.jpg

Jeg vet Tor Heie er interessert i å kjøpe om du ikke finner noen å bytte med.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Hei

Som arefsahl skriver over - så er jeg interessert i - har ikke noe å bytte i dessverre.

//Tor

Da er du iallefall øverst på lista dersom det dukker opp en med 50L til salgs :)

Må nesten ha sikret meg ny maskin før jeg kvitter meg med den jeg har

Hei!

Ref starten av tråden ovenfor. Tålmodighet har alltid aldri vært min sterkeste side så jeg selger og kjøper mest sannsynlig nytt istedenfor  ;D

Prisen på nye anlegg har gått opp pga eurokurs og det påvirker jo mitt nykjøp. Selger den derfor til førstemann som kan hente den i Oslo for 11000.-
Andre bud vurderes selvfølgelig fortløpende  :)

Edit: Tråden er flyttet: http://forum.norbrygg.no/index.php/topic,18154.0.html

Tilbake
Topp