gustavf skrev:
Det er mange små og store ting som kan gjøres bedre, så vi vil gjerne høre om deres gode og dårlige erfaringer med arrangementet.
Først og fremst, takk til alle dere i styret og frivillige som har gjort en fantastisk jobb med avviklingen av NM, selv kunne jeg ikke stille i år, men det høres ut som at dere har hatt en fin helg, på tross av kaffemangel.
Mitt hjertesukk ligger i det som nå mange sitter og venter på, nemlig tilbakemeldinger til bryggerene.
Av de ting dere evaluerer ang NM til neste år, så håper jeg dommerskjema og tilbakemeldinger får en større plasse enn det har gjort til nå.
Nå er det drøye to uker siden NM (4 uker siden jeg fikk beskjed om klasseseier)og enda har det ikke kommet ut noen dommerskjema.
Dette er for meg essensen i NM.
Er det ikke mulig å slippe resultatlister og dommerskjema samme kvelden som festen er?
Mitt forslag til neste år er å ha en dedikert person til hver bedømming som kun scanner ferdige utfylte dommerskjema, da slipper de som har sendt inn å vente så lenge med å se resultatet.
evt hva med å vurdere om fristen for innsending av øl burde være tidligere, slik at "etterarbeidet" da blir en del av forarbeidet.