Innkalling til årsmøte 2014

gustavf

Administrator
Norbrygg avholder sitt årsmøte for 2014 søndag 27. april kl 14.00. Møtet avholdes på Ringnes bryggeri på Gjelleråsen, rett utenfor Oslo.

Det er adgangskontroll for å komme inn på området der årsmøtet avholdes. Alle som ikke deltar på kongressen dagen før, må melde fra til medlem@norbrygg.no senest 20. april for å komme inn i årsmøtelokalet.

Saker som skal behandles på årsmøtet må være styret i hende senest 17. april. Forslag til vedtektsendringer må være styret i hende senest 7. april.

I tillegg til normale årsmøtesaker, behandles vedtektsendringer. Sakspapirer legges ut her når de er klare.

Les hele innkallinga her:
http://www.norbrygg.no/images/stories/Innkalling_aarsmoete_2014.pdf
 
Årsmøtepapirene er nå klare og kan lastes ned her:
http://www.norbrygg.no/images/arsmotepapirer2014.pdf
Ved en feil var arbeidsprogram ikke med i innkallinga. Dette er en sak som vedtektene krever at vi skal behandle, og styret har derfor satt denne inn som sak nr 7.

Valgkomiteens innstilling er ikke klar enda, men blir lagt ut så snart de er ferdige med sitt arbeid. Det er altså fortsatt mulig å tipse dem om personer som kan være aktuelle til styret (en PM til Svein Erik eller Carl er sikkert en grei måte å komme i kontakt med dem).

Revisors beretning legges fram på årsmøtet.

Husk at alle som ikke er med på hjemmebryggerhelga må melde fra til medlem@norbrygg.no ei uke før møtet for å komme inn på området. Men det er fortsatt ledige billetter til helga :)
 
Da har vi endelig fått oversendt valgkomiteens innstilling (jeg har forstått at de har hatt problemer med å fylle enkelte av vervene og derfor har brukt lenger tid enn forventet). Takk til valgkomiteen for god innsats.

Forslag til ny leder: Jens Davidsen (i dag: styremedlem)

Forslag til nye styremedlemmer:
Johan Johansen (styremedlem, gjenvalg)
Roger Hansen (styremedlem, gjenvalg)
Jørn Idar kvig (styremedlem, gjenvalg)
Fredrik Mandal (styremedlem, ny)
Bent Ulleland (styremedlem, ny)
Einar Michelsen (styremedlem, ny)
Stein Arne Sveen (1. vara, ny)
Stein Erik Jøllanger (2. vara, ny)
Per-Arne Hellarvik (3. vara, ny)

Forslag til valgkomite:
Svein Erik Moholt (gjenvalg, leder)
Martin Andresen (ny)
Stian Krog (ny)

Vi har også oppdaget at det var noen redigeringsfeil i budsjettet. Nytt budsjett er vedlagt, der gul bakgrunn er tall som manglet og grønn bakrgunn er summeringer som er "følgefeil".
 

Vedlegg

  • Budsjett 2014.pdf
    50,6 KB · Sett: 29
  • Budsjett 2015.pdf
    50,8 KB · Sett: 23
Kunne vi fått en oversikt over hvor i landet de forskjellige kandidatene kommer fra?
 
Jeg har bedt valgkomiteen lage en kort presentasjon av kandidatene, men jeg vet ikke om de har det klart. Hva de kan bidra med i styret, utover å komme fra et sted og ha en alder, er jo nyttig å vite også.

Flere av kandidatene er aktive på forumet, så de kanskje presentere seg selv?
 
Da er årets årsmøte gjennomført. Forslagene ble vedtatt med bare noen minimale endringer.

Forum-profilen min er ikke oppdatert enda, så her ser det vel ut som jeg fortsatt er styremedlem, men de er jeg altså ikke. Ledervervet er tatt over av Jens, og jeg ønsker han lykke til og håper dere alle bidrar til å gjøre jobben hans så lett som mulig.

For min egen del, vil jeg få takke for to morsomme, slitsomme og lærerike år i styret. Jeg kommer nok fortsatt til å være aktivt i Norbrygg, men ikke lenger i styret.
 
Tilbake
Topp