• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

10stk US-05 til 220.- & Nye Corneliusfat 19L til 800.-

Leif RBE

Norbrygg-medlem
Vær hilset godtfolk,

Fruen skal en tur til kontinentet i mai og er tilbake 15.05.. Det er jo en glimrende anledning til å få med seg litt gjær slik som jeg gjorde i forbinnelse med juleferien. Så om noen er tom siden den gang, eller ikke fikk med seg den runden, og samtidig ikke kan få nok av US-05 så shout out :) Eller send PM så ikke forumet blir stappfult av "spam" :)

Posten har sluttet med Smartpostkonvolutter slik at portoen er 30kr uansett om det er en C5 konvolutt med 10 pakker gjær eller en C4 konvolutt med 20 pakker gjær. Prisen for selve gjæren er samme som sist; 220 kr for en tipakning US-05

For husfredens del satser jeg på postlegging only. Sender derfor adresse i pm sammen med epostadresse som jeg kan bruke til oppfølging.
Levering/Postlegging 16. Mai. gitt at forskuddbetaling er inne.

Så; mens dere alikevell leser denne elektroniske kommunikë, tenkte jeg å nevne at jeg og en kompis skal ta inn en pall med splitter peise nye Corneliusfat. Vi er litt smålei av slarkete koblinger, utette lokk og avsmussing fra gummitoppene til brukte fat, og flesker heller litt til for New Keg Smell  ;D De vi får til overs kan vi selge til 800 kr pr 19L fat, så har vi fått litt for styret også.

Her blir det fort proposjonalt mye porto å sende kun et fat, men det er derfor jeg tar det opp nå, så det kunne spart seg litt i forbindelese med en gjærbestilling. Ellers går det nok 4 fat på en Norgespakke fra Posten til 255. Gratis henting i Oslo en gang i uka etter vareankomst.

Skal komme tilbake til detaljer rundt frakt og tidspunkter så fort jeg har et overblikk over hvordan interessen er!
 
Sversimo: Notert 2 stk.

Hans Einar: Har forsøkt tidligere men det har vært så lite interesse for det at det har ikke vært noe vits / lite kvanta = dårlig pris
 
Skal ikke ha noe gjær, men lurer på hvor mye du skal ha for Fruen?
KVALITETSKVINNE som gidder å fly i øl butikker for gubbens forum-venner  :skitbra:
 
Beklager! Nå får jeg fat fra en annen kilde. Det betyr at jeg dessverre ikke skal ha de fire fatene. Men opprettholder et ønske om en ti-pakk med US-05!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tilbake
Topp