Deilige bilder!!!

F3FDB912-5CE4-4FE8-8F96-82CBCF0BF406-2294-0000084A64771DF9_zpsa97f13e9.jpg

Grei feriestart.
 
Ferieklar.jpg
#Ferieklar #Hytteklar #Terasseklar #Besøksklar

i bilen
037 Simpel Solution Stout
040 Ruby Tuesday (Amber)
041 Ugly Creamed Chicken (Creamed APA)
042 Babel Fish (Belgisk IPA)
043 Fool About You (IPA

og på hytten står
036 Wippin' Boy (Andrimne Pilsner)
038 Rain on My Window (Bitter)
039 Californication (Mild APA)
 
U M@$€6{6€er- heldige j.........
Et peent bilde av at post fungerer:)
 
Sist redigert:
Jeg fryktet at det ville bli ca 3300,- for alt sammen, etter at tollvesenet har tatt sin alkoholavgift, emballasjeavgift, toll og moms, men tollvesenet var ikke så pliktoppfyllende som de kunne ha hvert. (Alt av dokumentasjon på sendingen var korrekt!)
Men ble vel omtrent like dyrt som å kjøre til Belgia.... Med tanke på at en kasse Westvleteren 12 koster 40€ i fra klosteret.. så er det blodpris!
Men med litt kreativ regnskapsføring (en sånn flaske ville jo hvert mye dyrere på en pub i Norge) og egen overtaling om at dette er noe jeg bare "må" prøve en gang, så er jo ikke 140,- kr flaska så alt for ille.....
 
Jeg bestilte forresten pakken med 12 stk Westvleteren 12 (8 stk 2014 og 4 stk 2013) 6 stk Westvleteren 8 og 6 stk Westvleteren Blonde.
Den første blonden ryker nok i kveld!
 
Må nesten spørre :confused:
Er dere millionærer eller er dette øllet virkelig godt at dere ikke kan brygge godt nok selv?
 
Man trenger vel ikke være millionær for å kjøpe øl til 140 kroner flaska? Holder vel med å ha en jobb (og en ørliten spareplan)? Dessuten er det jo ikke nødvendigvis det at ølet er SÅÅÅ godt, dvs., det vet man jo ikke før man har prøvd det. Poenget er vel å teste ut diverse øl man ikke får tak i her på pottit-polet, og spesielt kanskje disse overhypede(?) Westvleteren-ølene.
 
Tilbake
Topp