• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Bratberg kompaktbrygger

4500,- nytt var noe drøyt. 3680 for siste generasjon inkludert sleiv, hurtigkjøler og termometer på brygging.no.
 
Jeg kan ikke oppgi annet enn hva jeg gav for det når jeg kjøpte, inkludert kjøler (med koblinger ect) var det prisen tidligere, om den nyere modellen nå er billigere skal ikke jeg uttale meg om. Prisen du oppgir på 3690.- inkluderer ikke kjøler sånn til info.
Det står uansett pris på 2500.- eller bud, noe som bør være greit å forstå?
 
Sist redigert:
2990,- er nypris for den forbedrede modellen, riktig nok uten kjøler. Legg til 690,- så blir det 3680,- Det er nyprisen inkludert kjøler. Har dog registrert hva forventet bruktpris på denne er satt til. Kan vurdere et bud, men noe lavere enn utropet.
 
2990.- er igjen en kampanje ved forhåndsbestilling og normale prisen blir 3690.- (+ 690.- for kjøler, du trenger også ekstrautstyr for å få den opp å gå) etter dette. Bestiller du nå, får du ikke bryggeren før om 2 måneder.

2500.- eller bud føler jeg er en grei pris på en god brygger.
 
Når kjøpte du den, og noe galt med den siden du kun har brygget 5 brygg? Meget interessert...
 
Sist redigert:
Kjøpte den ifjor vinter. Desember 2013 var det vel, ingen ting galt med den selvsagt, da ville jeg sagt ifra. Skal over til Speidel, så derav salget.
 
Tilbake
Topp