• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

84 stk. 0,75 Kinn-flasker i esker selges [Trondheim]

Bjarte H

Dommer
84 stk. 0,75L flasker selges i Trondheim, fortrinnsvis til en enkelt kjøper. Flaskene ble kjøpt på Kinn Bryggeri i sommer og har kun blitt brukt en gang i et bryllup. Flaskene har blitt spylt med varmt vann og etiketter er fjernet. Flaskene kommer i 6-er esker fra Kinn Bryggeri.

800kr for alle 14 eskene med flasker. Første mann til mølla. Hentes på Ila.

Ta kontakt her i tråden, ikke PM, ikke e-post, det er mest ryddig.2014-08-25 19.50.47.jpg
 
Kunne tenkt meg halvparten om det blir aktuelt. Altså om det evt ikke blir noen som tar alt.
 
Jepp, som Erwibe sier så er det 29mm korker som passer på disse flaskene. Som på alle flaskene fra Kinn. For det er jo det dette er. Kinn-flasker. Kanskje du drikker for lite øl fra Kinn, Gustav. De brygger godt øl. Bør prøves. Vanlige åpnere pleier å passe;)

Edit: prisen er i NOK, dersom det skulle være uklart:)
 
Så kan jeg ta andre halvparten, og vips har du bedre gulvplass?

Deal!

En ting mindre å forklare til takstmannen som kommer på onsdag :) De tre ekstra kjøleskapene, bryggeriet og kegatoren i stua, det er det verre med..

Sender kontaktinfo og adresse på PM til Erwibe og Ole Mørkved. Sees!
 
Pokker, kom akkurat for sent! Var villig til å ta heile hurven :) Si fra om det blir noen som angrer seg!
 
Pokker, kom akkurat for sent! Var villig til å ta heile hurven :) Si fra om det blir noen som angrer seg!

Det ser dårlig ut, dessverre :) (bare si fra om du trenger noen ekstra tri clamp - klemmer, jeg har en drøss ekstra)

Så får du også si ifra her om du må bli kvitt kjøleskap og kegerator :)

Regner med at det kommer en del til salgs og / eller gis bort til våren ;)
 
Sist redigert:
Det ser dårlig ut, dessverre :) (bare si fra om du trenger noen ekstra tri clamp - klemmer, jeg har en drøss ekstra)



Regner med at det kommer en del til salgs og / eller gis bort til våren ;)

Det ordner seg sikkert med flasker på en eller annen måte, tydelig at disse er populære!

Fikk nylig nok en hyggelig pakke fra California så triclamps er det nok av:)
 
Tilbake
Topp