Hjemmebryggersamling på Os

Jeg har nevnt dette i sosiale medier tidligere og fått en respons som sier at dette er noe som bør arrangeres.

Tanken bak det hele er egentlig enkel. I Norges land spres det rundt med hjemmebryggere i alle kroker. Disse er med på en, som en nå mer og mer kjent forfatter skriver, ølrevolusjon i landet.

Jeg ønsker å samle noen av disse. For uformelt hygge og deling av felles interesser. Rett og slett en ølkonvensjon for den vanlige hjemmebrygger. For den karen som tar med seg noen kasser eller fat av sine beste øl, klar for å dele det med andre som kommer i samme øyemed.

Les mer om det hele her

Kom gjerne med innspill i det rette fora som nevnt i artikkelen. Tilbakemeldinger og innspill på denne tråden blir selvsagt også besvart og ivaretatt.
Håper dette er av interesse for folk.
 
Da har du nok ikke lest posten :) Det gjelder ikke for hjemmebryggere i Os, men en samling for alle som måtte ønske det. ;) Kanskje en endring av navnet er en ide. Takker for den.
 
Eg bryggar og bur i Os. Er du på Facebook? Me er ein gjeng osbryggjarar med ei gruppe der. Eg er svært interessert, og er gjerne med på å realisere noko slikt som du skisserer.
 
Hei Tarjei. Ja, er på Facebook.
https://www.facebook.com/jan.c.larsen
eller https://www.facebook.com/thewayibrew

Høres ut som en god sak. Det er flere fra Os som brygger vet eg, men det er det å ta først skrittet til å eventualisere noe.
Vi må gjerne ta oss en samling ved ledig tid å se over planer. Flere om beinet på planlegging er velkomment. Hook opp på facebook så kan vi ta det derfra.

@GunvaldK Det er ikke bobilparkering som sådann, men plass til å ha bobil på parkeringsplassen. Bare sånn at det ikke misforståes. Men, det er plass som sagt.

Dato for event begynner å zoomes inn. Kommer tilbake til det og evt fullt oppsett om ikke lenge.
 
Ho ho og snart jul. Jo.....

Det er ikke dødt, men har falt litt ut i de siste mnd. Men, planene er der enda, selv de muligens blir noe mindre enn planlagt. Det blir en liten push på nyåret og så setter vi det i stein, uansett hva det måtte komme frem til.
Og du er hjertelig velkommen uansett.
 
Tilbake
Topp