Bilde av ditt øl!

Jul på Zanzibar 2013 utgaven.
Juleøl med krydder.
 

Vedlegg

  • uploadfromtaptalk1413719604353.jpg
    uploadfromtaptalk1413719604353.jpg
    119,5 KB · Sett: 189
Havrestout fra Bryggselv. Smaking etter to uker på flaske, og dette lover godt!
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    156,1 KB · Sett: 161
Så dette er tråden får testing av hjemmebrygget, mens den andre er skryte bilder av dyre flasker...

ImageUploadedByTapatalk1413913106.385574.jpg

En Havre Stout som endte mer opp som en American Amber Ale / Red Ale
Må ha fått feil mel i posen


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hei,

Nå vet jeg ikke om dette har vært prøvd tidligere, men ett hvert øl-forum med respekt for seg selv må ha en tråd hvor vi legger ut bilder av ølene våre.
Ref: http://www.homebrewtalk.com/f85/post-picture-your-pint-147768/

Jeg begynner med en forsmak på årets juleøl:)

IMG_2278.jpg

Tråden til Torga om "Hva slags øl har du i hånden nå?" på Pratehjørnet er jo i stor grad en slik tråd hvor folk viser bilder av sitt øl. Denne tråden bidrar vel bare sånn sett til å rote det litt til på forumet!
 
Nei, det er jo enorme mengder kjøpeøl i den andre tråden. Det er jo moro med en tråd der man kan se hvordan ølet andre brygger ser ut, og ikke bare hva de tilfeldigvis har lyst til å kringkaste at de drikker akkurat nå :)
 
Er det forumoppsettet som gjør at bildene ikke vises? Jeg er lat, vil at bildene skal vises automatisk uten at jeg må inn og trykke på en link for hvert bilde.
 
Er det forumoppsettet som gjør at bildene ikke vises? Jeg er lat, vil at bildene skal vises automatisk uten at jeg må inn og trykke på en link for hvert bilde.
Om den som poster bildet trykker på "vis bildet i full størrelse" så kommer den i selve vedlegget og ikke som en attatchment.
 
Første smak av CCCP IPA (Chinook, Centennial, Columbus, Pacific Gem)
10 dager på flaske, 2 i kjøleskap
ImageUploadedByTapatalk1415125902.205023.jpg
Trenger jeg si mer ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
To siste brygg. Porter basert på Barclay Perkins 1821, og Julestout fra olbrygging.no. Var litt spent på Porteren da jeg hadde regnet feil på alfasyreinnhold og fikk en teoretisk IBU på 100 istedet for 70. Men den ble ganske bra.



 
Tilbake
Topp