• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

øk: Tomme 0.5L flasker i Trondheims området!

Kunne tenkt meg en haug 0,5 liters flasker med / uten etikett om noen har å gi bort
/ selge til pantepris e.l.

Har forsovit 2 grønnkasser med 0.33 flasker å bytte, flidd av etiketter om noen ønsker å bytte
kasse med innhold og!
 
Ålreite folk på naboen og, om du kommer seint/veldig tidlig får du med deg en haug flasker. Ta med noe å bære i.
 
takk for tipsene, har heldigvis 4 kasser som passer halv-litere :) må bare la bryggene i dem ettergjære seg ferdig først, så blir det nok en
tur innom enten eller i morgen kanskje! :)
 
ei litt eldre plastikk dahls-kasse, og en helt lik jeg er litt usikker på om er dahls, lånt bort til en kompis atm. og to kasser fra svensk pol, kan ikke stables, men halv-liters flasker passer i dem. :)

hvordan det?
 
Prøver å finne kasser som jeg kan ha mine 1/2 liter glassflasker i. Prøvde med standard bruskasser, men flaskene jeg har er 1 mm for store. Har samla meg opp masse Håndbryggeriet flasker, brukt en liten formue på deres øl siste året.
 
Prøver å finne kasser som jeg kan ha mine 1/2 liter glassflasker i. Prøvde med standard bruskasser, men flaskene jeg har er 1 mm for store. Har samla meg opp masse Håndbryggeriet flasker, brukt en liten formue på deres øl siste året.

Jeg forsøkte på det samme som deg med de gule standarkassene. Kom over disse. Funker fjell til alle 0.5 flaskene jeg har hatt. Ser de ikke er på lager nå men.

http://humleogmalt.no/olkasse
 
Tilbake
Topp