Kan 7 fjell øke produksjonen?

Så jeg slipper å gå på spesial polet i Vika for å kjøpe (ja, jeg er lat)? Fikk høre i dag at dere produserer nok til at bare spesial polene har. Er forøvrig grise fornøyd med oppskriften på Andrimne Mild Ale fra "Den Norske Ølrevolusjonen". Ny batch i dag.
 
Hehe. Det har nok ingenting å gjøre med mengden vi produserer, er jeg redd. Vedkommende som har sagt det tar rett og slett feil... Å få øl inn i Vinmonopolets system er kronglete saker som kan ta lang tid.
 
Så jeg slipper å gå på spesial polet i Vika for å kjøpe (ja, jeg er lat)? Fikk høre i dag at dere produserer nok til at bare spesial polene har. Er forøvrig grise fornøyd med oppskriften på Andrimne Mild Ale fra "Den Norske Ølrevolusjonen". Ny batch i dag.
Det står i boka der at 7 Fjell har mulig kapasitet på 400.000 liter i året. Så det sier vel sitt :)
 
Kan jo bare flytte til Bergen!? Fant 5 varianter av 7Fjell på ICA, og noen fler på tapp på Bryggen. Happy time! :D
 
er det mulig å finne 7 Fjell på butikker på østlandet også? eller kun på pol? hvilke butikker i så fall, eventuelt hvilke kjeder har dere avtale med?
 
Jeg har kjøpt den på ICA Frogner. Så den helt tilfeldig da jeg egentlig var på jakt etter Sagene Pils. To fluer i et smekk :)
 
Tilbake
Topp