Har en Pi liggende å slenge .... Hadde vært hyggelig om du kunne laget en liten dele liste Jeg likte de kontaktene og stikkene som du har montert i bunnen på skapet for power. Har du en link til de ?
Kjempeprofft utført! Jeg ser at det nok er et poeng å satse på et romslig skap med god plass når man bygger BrewPI. Jeg er i prosess med byggingen, men får ikke tak i BrewPI shield til Arduinoen da de er utsolgt. Noen som har bygget shield selv eller brukt noe annet?
Siste versjon av firmware for selve pi'en er kun for spark/photon. Elco har valgt å ikke gjøre noe mere på Arduinoplattformen. Dog tror jeg siste versjon av web-grensesnittet vil fungere fint med Arduino. Fikk min brewpi for en uke siden så er ikke så voldsomt erfaren men tenkte evt å prøve en Arduino-variant i tillegg hvis ikke elco får fingeren ur og lager multi-chamber snart.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ok, takk for svar.
Jeg er usikker på om hvis jeg følger tegningslayouten på hans siste wiki "BrewPi Shield layout for the Arduino Leonardo", om den vil virke med det som da ligger på github. Så ser jeg at han skriver noe om at han vil over på Arduino Uno, men finner ikke noen pinlayout for det. Så da er jeg usikker, skal jeg gå for Leonardo eller ei.
Du skriver at du fikk din Brewpi for en ukes siden, kan jeg spørre om hvor du fikk den fra, brukt eller ny ferdig bygget, eller laget selv?
Ellers så leste jeg på Instructables en som har laget en multicamber løsning (http://www.instructables.com/id/Multiple-Fermentation-Chamber-Control-with-BrewPi/?ALLSTEPS) basert på DIY fra HomeBrewTalk. (som jeg skrev over)