Norbrygg tilbyr usmaks-samlinger

thowens

Norbrygg-medlem
Dommerkomiteen har laget et opplegg for usmaks-samlinger som nå gjøres tilgjengelig for medlemmer i Norbrygg.

Opplegget er gratis inntil videre. Det består av et smakssett i form av piller med de vanligste usmakene, en presentasjon (slides) om hvordan disse oppstår i øl og hvordan de kan unngås, samt instrukser på hvordan en usmaks-samling gjennomføres.

For å få tilgang til et slikt opplegg må man samle en gruppe på 10 stk norbrygg medlemmer, og deretter sende en forespørsel til domkom@norbrygg.no med liste over deltagerne. En kontaktperson vil da få tilsendt materiellet i posten. (Eventuelt stiller dommerkomiteen med en 'kursholder' dersom det er praktisk mulig, men dette kan vi ikke love).

Get organised!


EDIT (3/11/2014): Mer info her: http://forum.norbrygg.no/threads/usmaker-har-kommet.23468/
 
Sist redigert:
Ja, det er det.
For øyeblikket venter dommerkomiteen på ny forsendelse med (u)smakspiller, men det er bare å sende forespørsel til domkom@norbrygg.no og samle 10 stk norbrygg medlemmer.
 
Da prøver jeg å samle en gjeng i Oslo i løpet av høsten. Intereserte kan seg meg en PM.
 
Det går greit med 12 også, men ikke med 15.
Hver usmak blandes ut i 1L øl som så skal deles mellom deltagerne, og erfaringsmessig så bør man ikke ha noe særlig mindre enn 1 dL hver for å kunne sammenligne, kombinere, osv...
 
Dette kunne være interessant for meg også, oslo passer bra, og vi kan helt sikkert bruke kjøkken/spiserommet på jobben :) (på solli plass, så lett tilgjengelig med buss/trikk/tbane/tog fra alle kanter)
 
Tilbake
Topp