Bård
Norbrygg-medlem
Ja da har jeg omtrent alle delene på plass. Medisikskapet fra Ikea er topp, men jeg begynner å hate, enten hyllene, eller egen planleggingsevne. Festlig å ta ut hull til ei lampe, for så å oppdage at hylla på baksiden av døra er 5mm for høyt opp til å få skrudd fast lampa (har allerede kasta ett skap og begynt på nytt).
Kjøleribba passer fint. Bare den kjøler like godt som den ser ut, så er jeg hæppy.
Hvis navnelappene er skjeve, fortvil ikke. De er bare midlertidig festet med bobbeltsidig tape.
Og ja. Alle skilt er freste plastskilt, inkludert logoskiltet.
Det eg lurer på er hvilke uttak for strøm til elementene jeg skal bruke.
Utenpåliggende stikkontakter? Innfellte? Eller
tre sånne? (Tenkte å bare la den blå enden stikke ut av bunnen av skapet. Litt vrient å ta ut hull, men vil se tøft ut, eller?)
Og hva med pumpene? Er litt lite plass i bånn av skapet. Hva med noen xlrpropper, hvor mye strøm tåler de?
Håper på innspill gutter!
Edit: og jenter
Kjøleribba passer fint. Bare den kjøler like godt som den ser ut, så er jeg hæppy.
Hvis navnelappene er skjeve, fortvil ikke. De er bare midlertidig festet med bobbeltsidig tape.
Og ja. Alle skilt er freste plastskilt, inkludert logoskiltet.
Det eg lurer på er hvilke uttak for strøm til elementene jeg skal bruke.
Utenpåliggende stikkontakter? Innfellte? Eller
tre sånne? (Tenkte å bare la den blå enden stikke ut av bunnen av skapet. Litt vrient å ta ut hull, men vil se tøft ut, eller?)
Og hva med pumpene? Er litt lite plass i bånn av skapet. Hva med noen xlrpropper, hvor mye strøm tåler de?
Håper på innspill gutter!
Edit: og jenter