Vinskap

Yerko

 
Hei

I dag har jeg fått tak i et vinskap som skal brukes som gjæringsskap, den fulgte ikke med bruksanvisning, men for 700kr skal jeg ikke klage. den største utfordringen har faktisk vært å forstå hvordan den termostaten, som følger med funker. Har sendt mail til produsent og spurt etter bruksanvisning. Jeg har også bestilt 2 Stk STC1000

http://m.ebay.com/itm/361092319799?_mwBanner=1

Det jeg lurer på er: termostaten som er i skapet har i dag en sperre fra 8-15C. går det ikke an å fjerne denne og bytte den ut med en STC 1000 ? Er det noen som har prøvd dette før ? Jeg vil gjerne at skapet skal komme opp til 18C

Og det virker som at skapet ikke har lyst til å fungere før termostaten som er i er stilt inn. Hvis jeg bygger en STC1000 boks med varme og kjøling og kobler skapet til denne vil denne klare å overstyre den ufrivillige termostaten, som ikke vil la seg stille inn så lett?
 

Vedlegg

  • IMAG0166.jpg
    IMAG0166.jpg
    79,6 KB · Sett: 77
Med stc 1000 så kobler du kulde til vinskapet og still da termostaten til maks kjøling. Og koble til en form for varme til varme på stc1000 og denvil da regulere seg til rett temperatur.

Easybrew
 
Tilbake
Topp