Fellesbestilling brukte NC Corneliusfat, Trondheim sommer 2011

Jeg skulle hatt 4 x 19. Skulle gjerne organisert dette, men med høyt tempo på jobben, unge på vei om noen uker, og full oppussing av bolig har jeg ikke mulighet nå desverre...

Jeg kan imidlertid stille med lagrinsplass for en god del fat sentralt i Trondheim. (Byåsveien)
 
Ble det noen gang noe av dette? Er interessert i en eller to 19L hvis det noen gang blir gjennomført :)
 
Ugelvik skrev:
Ble det noen gang noe av dette? Er interessert i en eller to 19L hvis det noen gang blir gjennomført :)

Det strandet vel litt på å finne noen som kunne ta i mot en pall og organisere litt.
Jeg gjorde et kupp på nye fat fra petit under matfestivalen, så jeg er ikke så veldig desperat lenger, men jeg går kanskje med på noen små fat om noen omsider tar på seg å organisere.
 
Jeg har bestemt meg for å organisere innkjøp av corneliusfat til Akademisk ølbryggerlaug. Det viser seg at ikke alle fatene er reservert, så jeg skriver inn listen på denne siden også.

Fatene det er snakk om er: brukte testede fat på 18.9L. Prisen på disse blir 360,- per fat ved forhåndsbetaling, samt brukte fat på 9.45L med byttede pakninger. Prisen på disse blir 500,- per fat ved forhåndsbetaling.

For å reservere fat, skriv deg på google-dokumentet https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AroQ36cYYvpddHE0dHNTbzNHdTh1cUxaMzNLV0hUMEE
Ikke skriv deg på denne listen hvis du ikke er forberedt på forhåndsbetaling. Skriv inn e-postadresse, siden jeg kommer til å sende betalingsinformasjon på e-post. Fatene vil bli sendt til Moholt og må hentes der.

Det vil bli mulighet for å kjøpe fat etter levering, dersom det blir noen til overs, men da til en høyere pris som jeg vil komme tilbake til.
 
Ah, dette var strålende greier!

Sjanse for ny runde i løpet av en ikke for fjern framtid, tro?
 
Det er sikkert flere som kan hive seg på om man kan sette av en pall eller to i Oslo..
 
Det er mulig at vi kan ta imot en palle eller to på Bratsberg. Noen som har lyst til å være med på et samarbeid her? :)
 
Hei!

Hvis det er noen som skal bestille fat til trondheim i sommer ønsker jeg å kaste inn en bestilling på 6 stk 19 L fat. Jeg kan sikkert både være bestiller og organisator, eneste aberet er at jeg bor i Verdal (altså noen mil unna Trondheim).

Hvis noen ønsker å samkjøre en bestilling, ta kontakt med meg på telefon 92029030 eller jon.anders.roe@gmail.com
 
Jon Anders - vi kan nok bli enige. Vi har masse plass og kan godt stå for mottak og midlertidig oppbevaring på Bratsberg (Trondheim). Har du kontakter å bestille fra? Vi trenger vel endel fat før det lønner seg. PM funker fint her =)
 
Kunne godt tatt 2 stk 9 eller 12 liters corny.. eller om noen har dette til salgs hadde det vært flott...
 
Vel, jeg skal vel det etterhvert. Flasker er uovertruffent i å lagre ølet lenge og å kunne drikke det stykkevis over lang tid, og dessuten er det lettere å spre geografisk.
Men fat ser så mye enklere ut, da :)
 
Jeg kunne også tenke meg 5 x 19 l.fat hvis noen organiserer en større bestilling.

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
 
Waltz skrev:
Kunne godt tatt 2 stk 9 eller 12 liters corny.. eller om noen har dette til salgs hadde det vært flott...

Endring...

Tar gjerne 3 stk 19 liters istedet hvis det skal bestilles..
 
Tilbake
Topp