Uformelt Kretsmesterskap i hjemmebrygging i Oslo

Du kommer temmelig tett på om du står i det krysset.;)

Forøvrig blir det lagt ut for salg ca 40 eksklusive t-shorter laget spesielt for anledningen. De vil bli solgt etter første mann til møllaprinsippet. Pris er ikke klar enda, men ca 100-150,-
 
Bård skrev:
Du kommer temmelig tett på om du står i det krysset.;)

Forøvrig blir det lagt ut for salg ca 40 eksklusive t-shorter laget spesielt for anledningen. De vil bli solgt etter første mann til møllaprinsippet. Pris er ikke klar enda, men ca 100-150,-

De ifjor var tøffe. Kan dere lage en i størrelse S :)
 
Dessverre er det begrenset utvalg i størrelser. l og xl for menn. Men det er noen få tskjorter i damestørrelser også, for de mest rampete av dere:)
 
Gamlebyen Håndbryggerlaug er på FACEBOOK. (sukk). Bli venn med oss, og spre det glade budskap. Vi har fortsatt billetter igjen til Oslomesterskapet.
 
finner ikke dere på facebook, lenke i forum kanskje? :)

men åssen går det men frakte hjem flasker å sånt? Må vi ta hjem samme dag eller kan vi hente noen på søndag? Blir ikke akkurat mange som er edru på lørdag...
 
Søk på gamlebyen håndbryggerlaug på facebook, så finner du oss. Vi rydder vel fra 12 tida og utover på søndagen, så da er det bare å hente flasker og fat.:)
 
sahyvupe.jpg
Billetter sikret;-)
 
Veldig proffe billetter, ja.

Merk at ved kjøp hos Bryggselv så må de betales kontant, antar dette er for å ikke skape for mye kluss i regnskapet deres.
 
Det gikk etterhvert opp for meg. Så ikke hvordan jeg skulle lage en side, sånn med en gang, så utålmodig som jeg er, laget jeg en person i stedet
 
Ps. Deltagere bes krysssjekke værmelding og egen temperaturtoleranse opp mot langundikbeholdningen. Vi forventer opphold men vil sette opp sirkusteltet om det spøker for regn. Hvem som står hvor blir løst etter kaosmetoden. :D
 
Joda ca halvparten skal få lov til å stå i patioen. Dvs nærmest grillen, hvor de øldampede og grillede lammelårene blir servert, med bla.a øl og løkkompott. Ølet kommer seff fra gamlebyen håndbryggerlaug, kokkene fra ekebergrestauranten. Det er bare å ta med smekka, for her blir det høy siklefaktor!
 
Hei.

Hører rykter om minkende antall billetter igjen. Har to tre kompiser som gjerne vil komme å smake på øl samt den gode maten.
Blir det salg i døren?
 
Tilbake
Topp