• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Brukte 19L Corneliusfat til salgs

Hei!

Det kommer noen flere fat etterhvert men blir litt forsinket i forhold til det jeg trodde som først var i slutten av måneden. Ser ut til å bli tidligst i midten av oktober. Sjåføren som tar med fat til Stavanger og Oslo er bortreist og kommer ikke hjem igjen før omtrent samme tid.

Har satt de som er interessert på liste og vil kontakte de når fatene kommer. Hvis jeg ikke får svar innen en uke så går de til nestemann på listen.
 
John Pedersen skrev:
Hei!

Det kommer noen flere fat etterhvert men blir litt forsinket i forhold til det jeg trodde som først var i slutten av måneden. Ser ut til å bli tidligst i midten av oktober. Sjåføren som tar med fat til Stavanger og Oslo er bortreist og kommer ikke hjem igjen før omtrent samme tid.

Har satt de som er interessert på liste og vil kontakte de når fatene kommer. Hvis jeg ikke får svar innen en uke så går de til nestemann på listen.

Jeg er interessert i 2 fat. Bor forholdsvis nære E-18 hvis det er en opsjon at han stopper på vei til Oslo. Hvis ikke henter jeg i Oslo.
 
Hei! Supert tiltak :)

Kunne gjerne tenkt meg 2 19l fat hvis det blir noen til overs. Postfrakt.
 
Senest i køen hittil,men prøver allikevel med 3stk 19 og 2stk 9 ltr. Post Trondheim, men kan også få hentet i Oslo.
 
takk for handelen..
fatene her er fine og i god form.. :)


men du hadde heelt rett i at jeg trengte ikke så mange koblinger :D

Sent from my ASUS Transformer Pad TF300T using Tapatalk 2
 
Om mogleg so tar eg to fat på 12 liter, evt tre på 9 liter. Kan henta i Bergen. Send PM med betaling- og leveringsinfo.
 
Tilbake
Topp