• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Brukte 19L Corneliusfat til salgs

Hvis alle som har gitt uttrykk for ønsket om fat tar de som er bestilt så er det foreløpig ingen igjen. Har prøvd å bestille flere men ikke fått tilbakemelding på det enda men regner med det går i orden. Det er alltid noen som ikke tar de som er bestilt og jeg kommer til å gi beskjed til alle etter liste når fatene kommer. Regner med de er her om drøye 14 dager. Hvis en ikke ønsker fatene så går de videre til nestemann på liste osv.
 
Takk for tilbakemelding John, da tror jeg jeg venter litt til før jeg prøver å gå til anskaffelse av fat andre plasser.
 
Hei,
Da setter også jeg meg på venteliste på 8 fat hvis det er mulig de kan evt. leveres i Drammen  :D
 
Vil gjerne også ventelistes på 2 x 19 liters fat og 3 x 9 liters fat, bor i Kristiansand og kan hente selv på kort varsel..
Om det er færre fat som er tilgjengelig så tar jeg det også!
 
Sett meg opp på fire 19 liter fat. Sendes med posten med mindre sjåføren kan ta en liten tur innom Kongsberg.
 
Sett meg opp for 4x19l fat. Vet ikke hvor lang leveranse det er på disse, men skulle du prøve å kontakte meg i november er på ferie i India hele den mnd.
Jeg har ingen fat fra før, så vil garantert ha de! :D
 
Kjøpte meg anlegg i dag.
Dermed trenger jeg 4x19  + 1x9

Bor i Bergen, men er stadig i Stavanger.

Vi er etterhvert så mange i Bergen at det er mulig vi kan gjøre noe felles når det gjelder transport.
 
Tja, god idè ang samlet bestilling til Bergen. Jeg kan i hvert fall ta ansvar for å finne ut h or mange fat som skal til Bergen og så kan vi se om det lar seg løse å frakte alt samlet opp hit.  Mulig jeg kan kjøre å hente, men lover ingenting ennå.

Hvis alle som skal ha fat til Bergen sender meg en PM med antallet, så kan vi jo se hva det ender på?? Får sikker til en billigere pris enn med posten:)
 
DagD skrev:
Tja, god idè ang samlet bestilling til Bergen. Jeg kan i hvert fall ta ansvar for å finne ut h or mange fat som skal til Bergen og så kan vi se om det lar seg løse å frakte alt samlet opp hit.  Mulig jeg kan kjøre å hente, men lover ingenting ennå.

Hvis alle som skal ha fat til Bergen sender meg en PM med antallet, så kan vi jo se hva det ender på?? Får sikker til en billigere pris enn med posten:)

Supert. Trenger 2 fat til. Så sending til Bergen hadde vært fint. Utrolig fine fat han leverer. Er kanon fornøyd.
 
jeg har ikke mitt nick helt uten grunn.. -var det så at vi burde overføre $ nå, eller sender du melding når du ser at fatene er ankommet?

hilsen Treig, Stavanger
 
Hei, har foreløpig mottatt tre meldinger om folk som vil ha fatene sine til Bergen. Om vi skal forsøke å dra i gang en tur for henting må nok flere melde seg for at det skal bli billigere enn posten. Ikke sikkert det er stemning for det, da lar vi bare være og satser på postgang.

Edit: etter noen timer er det fem som har meldt seg... Bare å kjøre på....
 
Tilbake
Topp