• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Brukte 19L Corneliusfat til salgs

En liten oppdatering. Det kom noen brukbare fat nå men dessverre endel dårlige også noen uten sikkerhetsventil, har sortert og ordnet det som jeg fikk til. Resten er returnert i ren frustrasjon.
Har blitt lovt at nye skal komme i slutten av neste uke. Sier foreløpig stopp på bestillingene men skal supplere de som er på listen til nå (de som har bestilt til nå) så fort de kommer.

Har sendt pm til de som jeg klarer å levere til i denne omgang.


Er det noen som er interessert i fat uten sikkerhetsventil? Finnes jo alternativer til å "tappe" gassen ut

Hvor mange er det som har mer enn 7bar i fatene og trenger denne? I de fleste tilfeller så brukes det vel ikke mer enn 2bar max.
 
StoreMy skrev:
Kan ikke dette ordnes ved å skifte lokk?
Lokk med sikkerhetsventil koster også penger...
Selv om jeg selv foretrekker corny med sikkerhetsventil, er det ingen nødvendighet. Vi er ikke i nærheten av det trykket cornyfatet tåler, ved normal karbonering... ikke at jeg vet hva servering ved 7 bar innebærer;D

Skal man slippe evt. overtrykk ut kan man jo bare trykke ned gassventilen...

Vurderer selv å kjøpe inn et parti corneliusfat, pris... konkurransedyktig;) men antallet da...
Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2
 
For min del er nok ikke sikkerhetsventilen så viktig. Er det samme pris for fata uten sikkerhetsventil?
 
Tav skrev:
For min del er nok ikke sikkerhetsventilen så viktig. Er det samme pris for fata uten sikkerhetsventil?

Vist fatene er fine og god stand så er ikke ventil så viktig. Da kan du sende et par
 
Takk for kjempe service John. :amen:
4 fat nærmest levert på døren fra deg i Stavanger, selv om jeg er på jobb uti havet.
 
Nå er fatene i kommingen og ser det er ganske mange som skal til Bergen. Fatene er her Fredag. Kan få alle fatene til Stavanger for en billig penge hvis noen av dere ordner transporten videre. Kan sikkert finne en plass disse kan mellomlagres i Stavanger hvis behov.
Kan supplere navnene til de som skal ha hvis en av dere tar ansvar for å kontakte de og organisere videre.
 
John Pedersen skrev:
Nå er fatene i kommingen og ser det er ganske mange som skal til Bergen. Fatene er her Fredag. Kan få alle fatene til Stavanger for en billig penge hvis noen av dere ordner transporten videre. Kan sikkert finne en plass disse kan mellomlagres i Stavanger hvis behov.
Kan supplere navnene til de som skal ha hvis en av dere tar ansvar for å kontakte de og organisere videre.


Gir du en lyd vist det var nok fat til at jeg får. Da betaler jeg asap :)
 
John Pedersen skrev:
Nå er fatene i kommingen og ser det er ganske mange som skal til Bergen. Fatene er her Fredag. Kan få alle fatene til Stavanger for en billig penge hvis noen av dere ordner transporten videre. Kan sikkert finne en plass disse kan mellomlagres i Stavanger hvis behov.
Kan supplere navnene til de som skal ha hvis en av dere tar ansvar for å kontakte de og organisere videre.

OI, de kom raskere enn jeg hadde forventet.
Jeg så for meg lang ventetid og har dermed ordnet fat som jeg tar med meg fra Danmark neste gang jeg er der.
Dette gjør at jeg nå kun er interessert i 9-literen og dermed kan de 4 på 19 overtas av andre.
Dersom ingen andre er interessert i disse 4 på 19 liter står jeg selvsagt ved bestillingen, slik at du ikke lider tap.

mvh
StoreMy
 
John Pedersen skrev:
Nå er fatene i kommingen og ser det er ganske mange som skal til Bergen. Fatene er her Fredag. Kan få alle fatene til Stavanger for en billig penge hvis noen av dere ordner transporten videre. Kan sikkert finne en plass disse kan mellomlagres i Stavanger hvis behov.
Kan supplere navnene til de som skal ha hvis en av dere tar ansvar for å kontakte de og organisere videre.
Kjempeflott, da har jeg noe å glede meg til :)
Hvordan ordner vi med betalingen?
 
Hvis det ikke er noen på venteliste, er jeg interessert i de fire fatene til storemy. Ta gjerne kontakt på PM hvor det er mulig.

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
 
Hei alle Bosatt i Bergen.

Da har jeg fått vite av John at det er 30 fat som skal til Bergen og at han kan være behjelpelig med å få fatene til Stavanger for oss, mot at noen herfra henter der. Jeg har jo tidligere sagt meg villig til å se på saken, men det er dessverre ikke så mange som har meldt sin interesse for det. Dersom det ikke renner inn med PM'er fra folk som ønsker denne løsningen Ila kvelden, betaler jeg for postrakt selv, så kan noen andre evt forfølge den ideen dersom ønskelig.
 
Er det ingen i Bergen og Stavanger som har råd til å kjøpe seg Cornelius..?? Med en gang det er noe billig på gang...er siden full med Stavanger og Bergenbryggere...hehe
 
Fikerud skrev:
Er det ingen i Bergen og Stavanger som har råd til å kjøpe seg Cornelius..?? Med en gang det er noe billig på gang...er siden full med Stavanger og Bergenbryggere...hehe

??
 
John Pedersen skrev:
En liten oppdatering. Det kom noen brukbare fat nå men dessverre endel dårlige også noen uten sikkerhetsventil, har sortert og ordnet det som jeg fikk til. Resten er returnert i ren frustrasjon.
Har blitt lovt at nye skal komme i slutten av neste uke. Sier foreløpig stopp på bestillingene men skal supplere de som er på listen til nå (de som har bestilt til nå) så fort de kommer.

Har sendt pm til de som jeg klarer å levere til i denne omgang.


Er det noen som er interessert i fat uten sikkerhetsventil? Finnes jo alternativer til å "tappe" gassen ut

Hvor mange er det som har mer enn 7bar i fatene og trenger denne? I de fleste tilfeller så brukes det vel ikke mer enn 2bar max.
[/quot

Venter i spenning? :)
 
Det ser ut som det bare er de samme som melder seg og det dreier seg om ti-tolv fat inkl mine egne så da betaler jeg for porto:)
 
Da er fatene i hus. Det er en del av disse som ikke har sikkerhetsventil men disse har lokk som vil ødelegges før fatet ryker. Her snakker vi om 6 bar+.

Gi gjerne beskjed hva dere vil ha.

Når dere betaler fatene så send gjerne en mail med adresse og telefonnummer samt brukernavn på forumet hvis de er bestilt der så er det lettere å koble hvem bruker som har betalt.
 
Kjempeservice!
Betalte for fatene i går, fikk dem levert på døra for en time sida.
Takk for handelen :)
 
Jeg har ikke fått noen personlig melding, betyr det at jeg ikke har fått tildelt fat? Eller er det bare til å betale inn slik som beskrevet i 1.meldingen i denne tråden?
 
Tilbake
Topp