Din mening om NØ God Jul!

Kjoygard skrev:
Arild Sørheim skrev:
Ser ikke ut til at det kommer så mye som ei flaske til noe pol i Trøndelag eller nordover. Møkkaopplegg!

Da må du sørge for å bestille til ditt nærmeste pol. Gå inn på hjemmesidene deres, bestill alt hva hjertet lyster og så kan det hentes innen en uke. Genialt!

"Utsolgt fra leverandør"
 
oyroy skrev:
ChristerL skrev:
Noen som har hørt noe håndfast om Ringnes Imperial Polaris?
Etter å ha ikke funnet den på 2 pol i Oslo, deriblant Vika, så spurte jeg på polet på Oslo City. Etter endel sjekking, så var status i notatene deres at denne er "forsinket".

Det er jo sagt den skal lanseres i november. Selv drakk jeg flere av den på mandag, da jeg var på ølsmaking hos Ringnes :D

Den var ikke dum, men til å være en 10% dobbelbokk manglet den noe fylde synes jeg. Men, jeg har alltid vært fan av kraftige øl, så den faller sikkert veldig godt i smak for gjennomsnittspersonen. Flere som ikke likte bokkøl synes den var veldig god :)

Da kan jeg melde at Oslo City har fått inn to kasser (en av de allerede utsolgt). På Oslo City hadde de også 2011 av NØ God Jul
 
Petter F skrev:
På Vika sa de at Lervig's Jul var trukket tilbake. Vet dere siddiser noe mer om det?

De var så skamgode, så Lervig vil kun selge til siddisene i Stavanger. Omnom :D

Btw, mine God Jul er av 2012 batchen.
 
Arild Sørheim skrev:
Ser ikke ut til at det kommer så mye som ei flaske til noe pol i Trøndelag eller nordover. Møkkaopplegg!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lettere indignert over dette skrev jeg en mail til vinmonopolet:
[quote author=meg]
Hei,

Registrerer at ingen pol i Trondheim har inne Nøgne Ø sin God Jul (4679102), og den er umulig å kjøpe i nettbutikken (utsolgt fra leverandør). Hvordan skal man da gå frem for å få tak i denne?

Ser at veldig mange andre pol har den inne i store kvanta, men altså ikke nettbutikken og ikke noen av utsalgsstedene i nærheten. Hva er grunnen til dette?
[/quote]

Etter noen timer fikk jeg et hyggelig og oppløftende svar:
[quote author=Vinmonopolet]Hei,

Dette ølet har ikke kommet til leverandørens lager i Trondheim ennå, det er derfor det foreløpig ikke finnes i butikkene i dette området.

Ølet skal ankommet i morgen så du bør se en bedring etter hvert.
[/quote]

Så det ser ut til at vi også kan fukte barten med en God Jul i løpet av uken!  :skaal2:
 
ChristerL skrev:
Noen som har hørt noe håndfast om Ringnes Imperial Polaris?
Etter å ha ikke funnet den på 2 pol i Oslo, deriblant Vika, så spurte jeg på polet på Oslo City. Etter endel sjekking, så var status i notatene deres at denne er "forsinket".

De hadde endel igjen av denne på Oslo City idag klokka fire, men det lønner seg nok å være rask.
Står hvilke pol som har den på lager her:tp://www.vinmonopolet.no/vareutvalg/undergjeret/norge/ringnes-imperial-polaris/sku-197902?HideDropdownIfNotInStock=true&ShowShopsWithProdInStock=true#selectCounty
 
ChristerL skrev:
Noen som har hørt noe håndfast om Ringnes Imperial Polaris?
Etter å ha ikke funnet den på 2 pol i Oslo, deriblant Vika, så spurte jeg på polet på Oslo City. Etter endel sjekking, så var status i notatene deres at denne er "forsinket".
Asker kan være et godt sted å kik kei "utvidet" osloområde.
Jeg var innom og bestillte 5 flasker på Mandag, og da la de like godt inn en bestilling på 120 flasker. (Hvorav 109 er tilgjengelig fortsatt)
 
Jeg var på Juleøl smaking på NØ på Fredag..  Jeg smakte på alle sammen, problemet var at jeg smakte på veldig mange andre øl også.  Tror de var veldig gode  ;-)
 
ChristerL skrev:
Noen som har hørt noe håndfast om Ringnes Imperial Polaris?
Etter å ha ikke funnet den på 2 pol i Oslo, deriblant Vika, så spurte jeg på polet på Oslo City. Etter endel sjekking, så var status i notatene deres at denne er "forsinket".

De hadde den inne på polet i Porsgrunn i dag hvertfall.

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
 
Betjeningen på polet i Kongsberg ble veldig overrasket da jeg fortalte de at de hadde fått 2011-årgangen av God Jul. De ble egentlig litt forbannet fordi det hadde vært vanvittig pes i fjor med at de ikke fikk tak i mer enn noen veldig få flasker, og fikk beskjed om at det var tomt/utsolgt. Det stemte dårlig med at de nå fikk kasse på kasse med fjordårets varer. Det virker egentlig litt rart at det skal være sånn. Hvorfor kan vi ikke bare få nok på polet med en gang?  :jaha:
 
Er 2011 de som jeg kjøpte på polet. Rart når de var utsolgt ifjor.

Det bra er at den er kanon god

Det dumme er at jeg kunne tenkt å prøve årets god jul
 
Jeg var innom polet i Søndre (Trondheim) i lunchen, og da pakket de ut tre kasser NØ God Jul.

Til min forbauselse så jeg at bryggedato var august 2011 når jeg kom tilbake på jobb. Litt skuffa over at jeg ikke fikk årets versjon, men fjorårets kan vel også sikkert være god.
 
Jeg spurte Nøgne Ø om hva som var grunnen til at det fantes 2011 årgang igjen i år "men ikke i fjor". Tenkte det kanskje var flere som var interessert i svaret:

"God Jul ble aldri utsolgt i 2011. Det er mulig at Vinmonopolet påstår dette, men det gjør de ofte på slutten av sesongen fordi de er redd for å brenne inne med Juleøl, og vegrer seg for å bestille mer. I år brygget vi mer God Jul enn noen gang tidligere. Likevel ble vi utsolgt før Juleølsalget begynte hos Vinmonopolet. Til tross for at vi hadde håpet på å spare God Jul fra 2011(den blir som kjent bedre med lagring), slapp vi denne, for å ikke skuffe flere kunder enn nødvendig. I den ideelle verden skulle vi gjerne ha lagret alt Juleølet vårt, men vi har hverken plass eller råd til det."
 
kjøpte denne idag, å greide ikke vente med smakingen til ikveld. syns den va veldi god, så her skal det kjøpes flere, der noen skal settes vekk til følgende år
 
Ser jeg fikk en 2011 modell av denne jeg også (fra polet på Bystasjonen i Bergen), da blir det jo ekstra stas å sammenligne med en 2012 :)
 
Marius.H.Steen skrev:
Ser jeg fikk en 2011 modell av denne jeg også (fra polet på Bystasjonen i Bergen), da blir det jo ekstra stas å sammenligne med en 2012 :)

På sartor hadde de bare 2011. Fikk sjekke på lageret. 110 flasker 2011.

Vil også ha 2012 :(
 
På Grünerløkka hadde de kun 2012 (i hvert fall i de kassene som stod i butikken), og nå kan jula bare komme til Sofienberg!  ;D
 

Vedlegg

  • IMG_20121101_212834.jpg
    IMG_20121101_212834.jpg
    891,9 KB · Sett: 577
Hannaas skrev:
Arild Sørheim skrev:
Ser ikke ut til at det kommer så mye som ei flaske til noe pol i Trøndelag eller nordover. Møkkaopplegg!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lettere indignert over dette skrev jeg en mail til vinmonopolet:
[quote author=meg]
Hei,

Registrerer at ingen pol i Trondheim har inne Nøgne Ø sin God Jul (4679102), og den er umulig å kjøpe i nettbutikken (utsolgt fra leverandør). Hvordan skal man da gå frem for å få tak i denne?

Ser at veldig mange andre pol har den inne i store kvanta, men altså ikke nettbutikken og ikke noen av utsalgsstedene i nærheten. Hva er grunnen til dette?

Etter noen timer fikk jeg et hyggelig og oppløftende svar:
[quote author=Vinmonopolet]Hei,

Dette ølet har ikke kommet til leverandørens lager i Trondheim ennå, det er derfor det foreløpig ikke finnes i butikkene i dette området.

Ølet skal ankommet i morgen så du bør se en bedring etter hvert.
[/quote]

Så det ser ut til at vi også kan fukte barten med en God Jul i løpet av uken!  :skaal2:
[/quote]

Det kan vi, men bare med fjorårets utgave...
 
Noen som har smakt 2011 mot 2012 og har en oppfatning om hvordan den har forandret seg? NØ står seg jo ofte godt.
 
Hadde ei flaske med underlig jul bakerst på kjøla. Den smakte fortreffelig ett år gammel!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tilbake
Topp