• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Til salgs: Corneliusfat , CO₂ og diverse

katla

 
Eg investerte før sommaren i ein del Corneliusfat og CO₂- utstyr som eg kjøpte frå candirect.de i Tyskland.     Eg innser no at eg og kunstig karbonering med CO₂ ikkje er heilt godvenner og eg trur neppe vi nokon gong vert det.   Og å fylla på flasker frå trykksatt fat går neppe særleg betre vil eg tru - korkje med beergun eller mottrykksfyllar..

Så då har eg til salgs:

A: 1 stk komplett nytt og ubulka Corneliusfat 19L (nytt i juni) med 2 kgs CO₂ behaldar, regulator og krane (picnic) - ferdig til bruk:  kr. 2000  
- for ordens skuld:  eg har hatt 2  brygg på fatet og brukt noko av CO₂-en - flaska utan regulator veg no 5,7 kg **SOLGT : ATLETVEDT**



B: 3 stk  brukte Corneliusfat (dei har eg også hatt øl på).      Desse fat vil eg ha 400 kroner for pr. stk.  **SOLGT: RUTOF**


For A og B: Eg vaskar fata/ledningar og kjører starsan gjennom dei før eg leverar dei vidare.  

C: Så kjøpte eg også ei 1/2" liters CO₂ flaske for å ha som reserveflaske i tilfelle hovedflaske skulle gå tom - den vil eg ha 300 kroner for.  **SOLGT: SVEIN ERIK**

D: Eg har også 2 picnic kranar med slange og NC kobling.   130/stk  **SOLGT: IMB+FRANK ANDRE**  For ordens skuld: det har vore øl i fleire av dei. Dei er vaska og sterilisert


E: Eg har 4 stk CO₂ tilkoblingar med slange og 1/2" kobling i andre enden.   CO₂ koblingane er av typen med sikring for feil bruk.  130/stk  **SOLGT: DAHLBERG**

F: og så har eg eit manometer med NC kobling (og ventil for å sleppa ut trykk).   300,- **SOLGT: RUTOF**

G: 4 stk NC kobling for øl-sida (med 7/16 kobling + slangekobling 6.7 mm): 70 pr. stk  **SOLGT: RUTOF**


H: 10 meter 7 mm ølslange (pvc): 220 kr **SOLGT: SVEIN ERIK**

I: Sett med 3 * 4-vegs ,  2 * 3vegs (T-ledd) og 2 samankoblingsledd   for å laga forgreiningar (av øl/gass) .   Det er med 4 endekapper og 5 *  6,7 mm koblingar:  150 kr.  **SOLGT: DAHLBERG**


Om du vil ha det tilsendt i posten kjem frakt og emballasjekostnader i tillegg.  
A og C kan ikkje sendast (CO₂ under trykk).  (merkeleg nok gjekk det fint å senda det med posten frå Tyskland….)

sånn for ordens skuld: dette er privat salg - ikkje frå firmaet mitt …  
 
Hei,

jeg er interessert i:

E: Eg har 4 stk CO₂ tilkoblingar med slange og 1/2" kobling i andre enden.  CO₂ koblingane er av typen med sikring for feil bruk.  130/stk
I: Sett med 3 * 4-vegs ,  2 * 3vegs (T-ledd) og 2 samankoblingsledd  for å laga forgreiningar (av øl/gass) .  Det er med 4 endekapper og 5 *  6,7 mm koblingar:  150 kr.

Tar alle under E og hele I.

PM angående betaling.

Tom
 
Tar Cornelius fatene vist de er fortsatt ledig :)

Tar også manometer og nc koblinger du har :)

Sender pm
 
Hei!
Ønsker den halvliters CO₂ flasken! (bare tøm den før du sender)
Ønsker også H - ølslangen.
Svein Erik
 
Svein Erik skrev:
Hei!
Ønsker den halvliters CO₂ flasken! (bare tøm den før du sender)
Ønsker også H - ølslangen.
Svein Erik

Flott - då kan eg bruka denne flaska når eg skal rensa fata… 
 
Jeg tar også gjærne 1 stk D: Eg har også 3 picknic kranar med slange og NC kobling.  130/stk 
dersom det er noen igjen :)
 
Hei

Jeg kjøper gjerne A: 1 stk komplett nytt og ubulka Corneliusfat 19L (nytt i juni) med 2 kgs CO₂ behaldar, regulator og krane (picnic) - ferdig til bruk:  kr. 2000  
- for ordens skuld:  eg har hatt 2  brygg på fatet og brukt noko av CO₂-en - flaska utan regulator veg no 5,7 kg

Kan hente i kveld, treffes på telefon 93232052

Atle
 
Då ser alt ut til å vera gått.  Om nokon endar opp med å ombestemma seg legg eg det ut på nytt. 

Eg reingjer fat i morgon torsdag og dei er då klar til henting/betaling.  Sender melding til dei det gjeld.    Det som eventuelt skal sendast blir sendt når betaling er registrert. 

HSel - sorry - enklare å levera det komplette settet så slepp eg rekna ut prisar på kvar del..  Når det gjeld picnic kranar har eg berre 2 som er i fullgod stand viser det seg - så 1 er fjerna..
 
Tilbake
Topp