• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Corneliusfat ..igjen

Er det noen som har / eller har tenkt å ta inn Corneliusfat , Østlandet ?
Hvis ikke kunne jeg tenke meg å ta inn noen  ( palle....er det 60 stk. ?)
Noen som har opplysninger om en trygg leverandør og bestillingstips ?
 
Let, så skal du finne.
Mange tråder om dette.
De fleste store bestillinger har vært fra Candirect i Tyskland tror jeg.
 
Tror det har vært litt av begge deler.
Mine egne kjøp har hvertfall gått veldig greit.
Du blir garantert kvitt alt. Alltid stor interesse. Har en kompis som garantert er interessert.
Send dem en mail. Pleier å svare ganske kjapt.
 
Kjøpte fra candirect rett før jul. Rask og god bestilling. De glemte å legge med humla jeg bestille, men skulle ettersende den asap.

Kjøper gjerne brukte fat igjen, men frakta for små batcher var dyrt, så muligens jeg slenger meg på en større bestilling med noen fat til. En kompis skal starte med fat og vil sikkert ha noen også.
 
Jeg kjøper gjerne noen fat av deg om du bestiller.. Holder selv til i Vestfold

Sent from my Galaxy S3 using Tapatalk 2
 
Jeg trenger også et par 19 liters fat.
Har også en kompis som skal starte med fat.
Han er borte for helgen , men jeg sender ham linken så skriver han seg sikkert på lista

Edit : Kompisen min trenger 5 stk 19 liters fat
 
Torstein, har du kapital så er det like greit å ta inn en eller to paller med fat fra CanDirect. Noen 9 litre og resten 19 litre. Når pallene ankommer annonserer du her og jeg kan garantere at fatene er borte i løpet av en liten uke.
Selv tok jeg inn to paller fra Candirect i fjor, men det ble mye styr med påmeldingslister, forhåndsbetaling osv, så hvis jeg tar inn mere fat kommer jeg til å bestille først, og så avertere fatene når de er ankommet med en liten fortjeneste. Nå har jeg nok fat for en stund, har 22 stk 19 litre, 4 stk 9 litre og ett 12 liters så jeg berger meg en stund...
 
Blir med her jeg også, Skulle til å bestille til meg selv, men henter du inn en pall tar jeg en 4 19 litre og et par på 9 :)
 
Tilbake
Topp