Hjemmebryggerdager på Nøgne Ø 2013

Hei

Vi er en gruppe med fattige studenter fra Kristianiastudentenes Haanbryggerlaug som kommer fra Oslo for å delta på hjemmebryggerdagene. Vi brukte for lang tid på å finne et overnattingssted og nå virker det som det bare er ledig på Rica som er en del over vår prisklasse. Har tidligere bodd på  Grimstad vertshus, men de var allerede fulle.

Noen som har gode tips på hvor det er billig å bo i Grimstad eller kan hjelpe oss med en annen løsning?

Takk!
 
Vi bodde med stort hell på Café Ibsen B&B og har booket der også iår.  Anbefales varmt - supertrivelige lokaler og frokosten er lekker.

Vet ikke om det er noe mer ledig der.

www.cafeibsen.no

MVH

Morten M
 
Aleksander_B skrev:
Du får bli med odland og oss på Rica da Audun :)

Eneste mulighet det da.. Og den er ikke så dårlig! :)
Lå der på bryggehelgen i fjor, og det var jo veldig behagelig med gangavstand til Apoteket

Gleder meg sykt kjenner jeg!
 
AudunWS skrev:
Eneste mulighet det da.. Og den er ikke så dårlig! :)
Lå der på bryggehelgen i fjor, og det var jo veldig behagelig med gangavstand til Apoteket

Gleder meg sykt kjenner jeg!

Ja, avstanden er helt ideell. og så håper vi på bedre frokost enn hva vertshuset hadde ;-)
Vi er nokså spente her i heimen også!
 
ol3kr1st1an skrev:
Er det noen som har fått noe info om arrangementet bortsett fra ordrebekreftelsen fra webshopen?

Nei, men jeg håper den kommer snart for jeg betalte frakt også  :bank2:
 
Aleksander_B skrev:
AudunWS skrev:
Eneste mulighet det da.. Og den er ikke så dårlig! :)
Lå der på bryggehelgen i fjor, og det var jo veldig behagelig med gangavstand til Apoteket

Gleder meg sykt kjenner jeg!

Ja, avstanden er helt ideell. og så håper vi på bedre frokost enn hva vertshuset hadde ;-)
Vi er nokså spente her i heimen også!

Nå er det ikke alltid frokosten smaker så godt dagen etter så mye annet godt. Mener å huske at jeg droppa den i fjor.

Blir dere fra fredag til søndag? Jeg reiste hjem på lørdag i fjor og det var veldig kjipt med en hel dag på NØ uten å smake en dråpe øl!
 
@Lasselu: Rica har kampanje i helgene i jan og feb. Mail dem for et godt tilbud.

Ellers så blir vi til søndag ja. Må da drikke litt.
 
Odland skrev:
@Lasselu: Rica har kampanje i helgene i jan og feb. Mail dem for et godt tilbud.

Ellers så blir vi til søndag ja. Må da drikke litt.

Jeg ringte og bestilte, vil ikke kalle det tilbud i alle fall... Ble dyrere enn å bestille på nett inkl rabatt på firma-avtale.
Men nå vet jeg jo ikke hva normalprisen på hotellet er da. Gøy blir det uansett!
 
Jeg har den ennå. Sender deg detaljer når hjemme. Vi korresponderer på sms ok?
Send meg sms på 92094445 :)
 
Er det noen som kjører fra Oslo som har plass? Kan dra fra kl 15 og utover på fredag.

Visst ikke kjører jeg selv fra Oslo etter jobb en gang fredag. Kanskje sånn i tidsrommet 15-18 engang. Hjemturen blir isåfall på søndag litt utpå.

Om noen skulle mangle transport.

Litt bensinpenger i begge alternativene så blir det fest.

Tom
 
Noen Oslofolk som skal innom VinogBar før Nøgne-treffet. Leker med tanken på å skaffe meg noen Betterbottles til og om disse kan tas med til Grimstad så er dette supert.
 
Hei!

Er det noen som vil ta på seg å kjøpe litt humle til meg ?
Det jeg trenger er 1 kg av Stella og 1 kg Galaxy.

Har problemer med å få tak i dei humlene her i Norge.

Send meg en PM!

Kraaen
 
Dahlberg skrev:
Er det noen som kjører fra Oslo som har plass? Kan dra fra kl 15 og utover på fredag.

Visst ikke kjører jeg selv fra Oslo etter jobb en gang fredag. Kanskje sånn i tidsrommet 15-18 engang. Hjemturen blir isåfall på søndag litt utpå.

Om noen skulle mangle transport.

Litt bensinpenger i begge alternativene så blir det fest.

Tom

Jeg kan være interessert i samkjøring. Sitter gjerne på, men kan også stille med bil. Kan dra fra Oslo i tre-tida på fredag.

Ole Kristian
 
Tilbake
Topp