Brew Your Own

audun! skrev:
Kenneth N skrev:
Da har BYO krølla det til for meg. På tide med en klagemail!

Hva fikk du til svar?
Fortsatt ikke fått mitt i posten.

De fikk beskjed at det var noe galt med adressa mi, enda jeg verken har flytta på meg eller noe annet. Var nok derfor jeg fikk et brev om å fornye abonnementet mitt for noen uker siden (et halvt år for tidlig, men jeg fornya læll). De bare annullerte nobember- og desemberutgaven min og flytta på abonnementet. Men skal ettersende disse bladene nå og flytte abonnementet tilbake 2 måneder. Så løste seg. Bra support de har!  :)
 
Jeg fikk også mitt i dag, også min første utgave.

Ble overbevist når jeg leste denne tråden tidligere, men hadde helt glemt det. Trivelig overraskelse! :)
 
BYO har en egen app til iPad osv. i Appstore der du kan (Kjøpe) laste ned alle BYO'ene :D Da får du dem dagen de kommer ut :)
 
Eriki skrev:
BYO har en egen app til iPad osv. i Appstore der du kan (Kjøpe) laste ned alle BYO'ene :D Da får du dem dagen de kommer ut :)

Jeg har kjøpt alle siste utgavene elektronisk, selv de jeg hadde i papirformat. Da guttungen i huset ble eldre fant han bladene og rev de i stykker :neinei: Litt av sjarmen med å få barn hører jeg de sier ;)
 
Noen som har fått May/June ennå? Digitalutgaven har jeg fått tilgjengelig for en liten stund siden, men ikke sett noe til the real McCoy. Nylig begynt å abonnere, så er litt usikker på når jeg kan forvente å ha det i postkassa? Forsøker å spare lesingen til jeg får den fysiske versjonen :)
 
glennrlie skrev:
Nylig begynt å abonnere, så er litt usikker på når jeg kan forvente å ha det i postkassa?

Startet mitt abonnement i fjor høst, og fikk første nummer litt etter "alle" andre. En kompis startet sitt i vinter, og fikk også sitt første nummer litt seinere enn oss andre. Kan virke som om det kan skje en liten forsinkelse på det første nummeret. Du har det sikkert i hende i løpet av et par uker.
 
audun! skrev:
Startet mitt abonnement i fjor høst, og fikk første nummer litt etter "alle" andre. En kompis startet sitt i vinter, og fikk også sitt første nummer litt seinere enn oss andre. Kan virke som om det kan skje en liten forsinkelse på det første nummeret. Du har det sikkert i hende i løpet av et par uker.

Det stemte bra det, dumpa ned i postkassa i dag  :skitbra: :yes: :biersmile:
 
Tilbake
Topp