Lervig Aktiebryggeri arrangerer sin første Hjemmebrygger Konkurranse!

Tatt i fra fellesmail sendt ut til deltakere av Lervigs hjemmebryggerkonkurranse:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Da var alle ølene vurdert og resuktatene inne!  For de som ikke kan komme på fredag, blir vinnerne annonsert på Facebook i etterkant.   For resten av dere, her er programmet for prisutdelingen:

1800 - 1900: Guests arrive, receive welcome beer, mingling & music

1900 - c. 2000: Tasting and lecture by Mike Murphy and Charles Magne Melhus

c. 2000: Announcement of 1st, 2nd and 3rd prizes as well as a list of all the finalists

c. 2030: Sneek peek of Lervig's newest product, Galaxy single hop IPA!

The event will be open until 2200 for those who wish to hang out and mingle or have questions for the brewers. For those who haven't visited the brewery, there will also be the possibility of taking a short tour through the production facility.

I tillegg til dette så hadde vi tenkt å bruke deltakerølene som en type smaking-spill, hvor gjestene blindsmaker på en øl og skal gjette stil, ingrediesner, osv.  Dersom det er noen som absolutt ikke vil at vi skal server ølen din på prisutdelingen, vennligst gi meg beskjed på forhånd.  Jeg skal dele ut poengskemaene til de som er interessert i å ha dem, bare finn meg etter vinnerne er annonsert.  Det blir ingen ordentlig mat servert, men det blir noen småsnacks til ølen.  Vi sees på fredag!

Det er lov å ta med seg en gjest eller to, og at det blir ingen kostnad for å være med, men vi tar gjerne donasjoner for ølen brukt i smakingene og tips til frivillige.  ;)
 
The proud winner

rezu3y9y.jpg


Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
 
Husker at førsteplassen var en som var involvert i bryggselv med en rye pale ale? Fikk ikke med meg navnet. Andreplassen fikk jeg og min medbrygger (Jæren Brygghus) for vår stout med kanel og vanilje. Vårt fjerde brygg noen gang! Tredjeplass var en kvadruppel, men bryggeren var ikke tilstede, så husker ikke navn.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Gratulerer til Kim og Bernt. Denne alen skal jeg smake!

Og takk for en knall kveld på Lervig, det var virkelig en kveld av de sjeldne!
Storkoste meg og knallkjekt å treffe på nye og kjente hjemmebryggere :-D
 
Kjempekjekt arrangement. Dog kunne de utakknemmlige drittsekkene som stjal labprøve-øl og annet øl i lommene spart seg dette. Her får vi masse gratis øl, og en del av det kommer ikke til Norge med det første og det er takken. Lavmål
 
Kjempe gøy var det ja, vi var de siste som gikk ca kl 2310.

Video fra utdelingen blir snart lagt til her på hele 21 min.

Og gratulerer Kim
 
Odland skrev:
Kjempekjekt arrangement. Dog kunne de utakknemmlige drittsekkene som stjal labprøve-øl og annet øl i lommene spart seg dette. Her får vi masse gratis øl, og en del av det kommer ikke til Norge med det første og det er takken. Lavmål
Odland skrev:
Kjempekjekt arrangement. Dog kunne de utakknemmlige drittsekkene som stjal labprøve-øl og annet øl i lommene spart seg dette. Her får vi masse gratis øl, og en del av det kommer ikke til Norge med det første og det er takken. Lavmål
Odland skrev:
Kjempekjekt arrangement. Dog kunne de utakknemmlige drittsekkene som stjal labprøve-øl og annet øl i lommene spart seg dette. Her får vi masse gratis øl, og en del av det kommer ikke til Norge med det første og det er takken. Lavmål
Nesten så man må skamme seg på deres vegne, ettersom de nok ikke eier skam selv. Lumpent!
Fantastisk av Lervig å gjøre dette for oss!
 
Huff. Kjipt at folk ikke kan holde seg på matta i sånne sammenhenger. Flaut.
 
Tilbake
Topp