Kult å ha i baren

Ja, det er samme system som de selger til stadionbruk, men det var jo en morsom idé å plassere det i et armlene. Utstyret er jo ikke helt gratis, og jeg fant heller ikke ut hvordan de hadde fått det til å passe i en stol.

Edit: *duh* Midt på sidene deres har de en enorm banner med informasjon om at en hjemmeutgave kommer snart... Ikke rart jeg overså det.
 
Begrip ikkje kva i granskauen så er så spennande med å fylle glaset sitt på den måten? På ein stor arena der ein kan fylle raskare utan å skumme over er det jo forståeleg, men i heimen?
I mitt enkle hovud er det mykje tøffare med blanke rustfrie Perlicks. Jo fleire jo bedre. Eller håndpumpe.
 
protto skrev:
Begrip ikkje kva i granskauen så er så spennande med å fylle glaset sitt på den måten? På ein stor arena der ein kan fylle raskare utan å skumme over er det jo forståeleg, men i heimen?
I mitt enkle hovud er det mykje tøffare med blanke rustfrie Perlicks. Jo fleire jo bedre. Eller håndpumpe.

+1
 
protto skrev:
Begrip ikkje kva i granskauen så er så spennande med å fylle glaset sitt på den måten? På ein stor arena der ein kan fylle raskare utan å skumme over er det jo forståeleg, men i heimen?
I mitt enkle hovud er det mykje tøffare med blanke rustfrie Perlicks. Jo fleire jo bedre. Eller håndpumpe.

Nåja, hvis jeg hadde fått en slik sofa slengt etter meg så hadde jeg tatt godt vare på den!
 
runarstock skrev:
Må ikke være så sint, la nå folk like de duppedittene de vil like...
Hehe, er ikkje sint. Ganske sjeldan sint. Men det er lov å ikkje like òg.

johanj skrev:
Nåja, hvis jeg hadde fått en slik sofa slengt etter meg så hadde jeg tatt godt vare på den!

Og hadde eg fått den slangt etter meg hadde eg solgt den til ein som syns den var fet og brukt pengane på bling.
 
Jeg er svært begeistret for duppeditten på mitt kjølerom!!

Ei Angram håndpumpe!! Med Sparkler!! Det er saker. :biersmile:
 
Kittelsen skrev:
Jeg er svært begeistret for duppeditten på mitt kjølerom!!

Ei Angram håndpumpe!! Med Sparkler!! Det er saker. :biersmile:

+1

Hadde jeg brygga mye britisk style hadde dette vært en selvskreven sak. Dog brygger jeg mest amerikansk (les: West Coast). Dog skal det handles inn stoutkran med restriktordisk til stoutene :) Noms.
 
Odland skrev:
Kittelsen skrev:
Jeg er svært begeistret for duppeditten på mitt kjølerom!!

Ei Angram håndpumpe!! Med Sparkler!! Det er saker. :biersmile:

+1

Hadde jeg brygga mye britisk style hadde dette vært en selvskreven sak. Dog brygger jeg mest amerikansk (les: West Coast). Dog skal det handles inn stoutkran med restriktordisk til stoutene :) Noms.

Ja broder kommer på besøk om tre uker å har bestillt IPA! Amerikansk sådan!!  Å med  SanDiego super yeast blir det rikelig med humle i fleisen!! Skadder snadder!!
 
Tilbake
Topp