• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Hjelp! Kjøpe sjokolademalt i Molde

Nå håper jeg virkelig noen kan hjelpe her inne! :help: Jeg har planlagt brygging i påsken sammen med brodern, men så greide han å reise fra sjokolademalten i Trondheim når han dro nedover. Er det noen i Molde, eller omeng, som har en liten halvkilo sjokolademalt (eller tilsvarende) ligggende, som jeg kan få kjøpe?
 
Hei eg bur i ulsteinvik og har 1 kg med Chocolate Malt (Thomas Fawcett)
Er på jobb på Hjørungavåg(Hareid) mandag-tirsdag
 
Dimmen skrev:
Hei eg bur i ulsteinvik og har 1 kg med Chocolate Malt (Thomas Fawcett)
Er på jobb på Hjørungavåg(Hareid) mandag-tirsdag

Tusen takk for tilbudet, men det var dessverre litt lagt å kjøre. Er hjemme hos foreldrene mine nå, som bor en god times kjøretur fra Molde. Blir fort en hel dag i bil å det blir litt mye nå i påsken kjenner jeg :) Setter stor pris på hjelpen!
 
Jeg har brukt å kjøpe malt hos Sivertsen Fargehandel på Vestnes. De har diverse, hvis du ringer og spør så finner du fort ut om de har sjokolademalt  :)
 
ABerg skrev:
Jeg har brukt å kjøpe malt hos Sivertsen Fargehandel på Vestnes. De har diverse, hvis du ringer og spør så finner du fort ut om de har sjokolademalt  :)

Takk for tipset! Ringte i går, å fikk særdeles god hjelp, selv om han jeg snakket med ikke var sikker på om de hadde sjokolademalt inne. Tenker jeg får ta turen å se selv i dag :)
 
Tilbake
Topp