Humle rhizomer

Hvor bor du? Jeg får nok noen til overs, men tror ikke de overlever en runde til i posten, hvis de idetheletatt lever når jeg får dem :p
 
Bor i Nord-Norge, så post er nok alternativet. Skulle du være villig til å sende, er jeg veldig interessert. Send meg gjene en PM.
 
Om de ikke overlever en runde til i posten henter jeg de gjerne da jeg også bor i Akershus. Hva slags humletyper er det evt snakk om?
 
Tror nok det blir i lengste laget for dem desverre. Er jo mulig du fortsatt får tak i fra utlandet!

Er bare å ta turen Olav, selv om jeg ikke stiller noen garanti for tilstanden dems(det var små hvite flekker på noen av dem) :p Når det er sagt har det kommet noen små spirer, så tror det skal være liv i dem, så jeg har ihvertfall plantet dem i god tro!

Jeg har 4x wilamette og 2xgalena til overs. Kan hentes imårra eller overleveres ikveld hvis du tar deg en tur til nittedal på ølsmaking hos gutta i nedre romerike bryggelaug ikveld  :biersmile:
 
3ape2ahy.jpg

Her skal Cascaden få kose seg, her er våren alt kommet :)
 
Så ut som det er muligheter for god vekst der! siden alle sammeligner ulike gjærtyper så får vi teste om vekstområde har noe å si Magnus. Jeg tipper at Norge gir den beste smaken  :yes:
 
Spennende!
Jeg har desverre ikke så mye tid til overs den neste uken, så jeg rekker nok ikke hente de. Har plass til 2-3 humletyper, og da hadde jeg egentlig tenkt å prøve meg på noen andre typer. Men takk for tilbudet:)
 
Ja vi får se Ole, har satt den i potte nå, så den får stå i drivhus om natten og ute om dagen til den har spiret og kommet seg etter dvale'n. Men om ikke lenge skal den i jord :) 2 år's tid så blir det nok brukbart. Det er jo gøy bare og se det gror, er jo i utgangspunktet en visuelt fin vekst imo.
 
Tilbake
Topp