Resultater fra NM 2013

Gratulerer til alle!  :biersmile:

Skikkelig imponert av Jorg og hans team - Monkey Brew, som stjal hele showet i går.
De ølene de stilte ut i PFen var utrolig gode, særlig deres berlinerweisse var helt utrolig.

Ellers var det skikkelig god og jevn kvalitet på utstillerne, så alt for mye godt!
NM er en uunnværlig kilde for inspirasjon, dere er sprø hele gjengen  :biersmile:
 
Gratulerer til alle mann!
Er det noen som hvor mange flasker det skal produseres av vinner-ølet, og om det vil være greit tilgjengelig rundt om i landet?

Jeg og gleder med til å gå på polet med setningen: " Hei! Jeg leiter etter Jesus, kan du hjelpe meg?"
 
Georg J. skrev:
Jeg og gleder med til å gå på polet med setningen: " Hei! Jeg leiter etter Jesus, kan du hjelpe meg?"

HAHAHAHA!  :clap:

Ja, gratulerer til alle sammen!
Her er det NM i fyllesyke i dag, og jeg vinner...
 
Georg J. skrev:
Gratulerer til alle mann!
Er det noen som hvor mange flasker det skal produseres av vinner-ølet, og om det vil være greit tilgjengelig rundt om i landet?

Jeg og gleder med til å gå på polet med setningen: " Hei! Jeg leiter etter Jesus, kan du hjelpe meg?"

Savner "like" knapp nå :)
 
Georg J. skrev:
Gratulerer til alle mann!
Er det noen som hvor mange flasker det skal produseres av vinner-ølet, og om det vil være greit tilgjengelig rundt om i landet?

Jeg og gleder med til å gå på polet med setningen: " Hei! Jeg leiter etter Jesus, kan du hjelpe meg?"
Tja, si det. Hittil har ikke Nøgne Ø klart å brygge forrige års vinnermål enda.


Gratulerer til alle vinnere!
 
Gratulerer til alle vinnere :feire:. Regner med NM arrangementet var en "høydare" i år som årene før :godtoel:
 
Standardbatchene på Nøgne Ø ligger på rundt 4500 liter, så det blir gjerne der omkring.

Hva fjorårets øl angår, har det så vidt jeg vet blitt brygget, det er bare ikke sluppet ennå.
 
Det er en del dommerskjemaer som skal scannes og resultater redigeres.

Dere skal få det, men tør ikke love akkurat når. Men det vil ikke drøye lenge.
 
Gahr skrev:
Standardbatchene på Nøgne Ø ligger på rundt 4500 liter, så det blir gjerne der omkring.

Hva fjorårets øl angår, har det så vidt jeg vet blitt brygget, det er bare ikke sluppet ennå.

Jeg snakket litt med Nøgne Øs representant etter at vi ("Jorg og hans team"  ;)) vant, og Eikebokken er visst ikke brygget ennå. Vi får se om vi klarer å komme den i forkjøpet. :)
 
Gratulerer til alle vinnerene! Vi i Nabobryggeriet storkoste oss og gleder oss enormt til neste år! Hipp Hurra! Og takk til alle som smakte på ølet vårt, makan til blide og trivelige folk skal du lete lenge etter!
 
mikslen skrev:
Gratulerer til alle vinnerene! Vi i Nabobryggeriet storkoste oss og gleder oss enormt til neste år! Hipp Hurra! Og takk til alle som smakte på ølet vårt, makan til blide og trivelige folk skal du lete lenge etter!

Fikk smakt på GurkWit-en deres, og mine venner og jeg var alle enige om at den var meget god! Superfrisk! Fikk med meg oppskriften, så denne må jeg forsøke meg på.  :ilike:
 
mikslen skrev:
Gratulerer til alle vinnerene! Vi i Nabobryggeriet storkoste oss og gleder oss enormt til neste år! Hipp Hurra! Og takk til alle som smakte på ølet vårt, makan til blide og trivelige folk skal du lete lenge etter!

Skulle da bare mangle, når dere serverer såpass godt øl kan du da ikke klage på at vi blir blide :) Gode saker folkens!

Vi hadde det veldig trivelig selv, første gang To Tørste Mænd stilte i PF, og alle de ålreite tilbakemeldingene fra hyggelige folk som var innom og smakte var ubetalelig, vi blir absolutt med framover også!
 
daje skrev:
mikslen skrev:
Gratulerer til alle vinnerene! Vi i Nabobryggeriet storkoste oss og gleder oss enormt til neste år! Hipp Hurra! Og takk til alle som smakte på ølet vårt, makan til blide og trivelige folk skal du lete lenge etter!

Skulle da bare mangle, når dere serverer såpass godt øl kan du da ikke klage på at vi blir blide :) Gode saker folkens!

Ja, og á propos godt øl, deres røykøl fikk jeg også oppskriften til, for det var også meget bra!  :ilike: Skjønner nå at jeg må brygge meg noe røyk. En flottflott flaskebrikke fant jeg i lomma mi, også. :)
 
Jørn Hammerud skrev:
daje skrev:
mikslen skrev:
Gratulerer til alle vinnerene! Vi i Nabobryggeriet storkoste oss og gleder oss enormt til neste år! Hipp Hurra! Og takk til alle som smakte på ølet vårt, makan til blide og trivelige folk skal du lete lenge etter!

Skulle da bare mangle, når dere serverer såpass godt øl kan du da ikke klage på at vi blir blide :) Gode saker folkens!

Ja, og á propos godt øl, deres røykøl fikk jeg også oppskriften til, for det var også meget bra!  :ilike: Skjønner nå at jeg må brygge meg noe røyk. En flottflott flaskebrikke fant jeg i lomma mi, også. :)

Sitter her med samme flaskebrikke, samme fremtidsplaner om å inkorporere røykmalt, samt gode minner fra kvelden  :)
 

Similar threads

J
Svar
0
Sett
344
Jørgen Olsen
J
E
Svar
0
Sett
278
Espen Vinnes
E
G
Svar
0
Sett
340
gustavfoseid
G
G
Svar
0
Sett
361
gustavfoseid
G
G
Svar
0
Sett
373
gustavfoseid
G
Tilbake
Topp