• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Speidel 20

Cato

 
Hei, er ny til brygging! Så det jeg lurer på er om din speidel 20 er for liten til deg og ditt bryggelag - og dere vil oppgradere til speidel50? Så passer din / deres speidel20 perfekt til meg!

Har veid opp og ned på 20 / 50 og havner på 20 mtp at jeg alene nå i første omgang og 50 liter øl 1-2 ganger i måneden kan bli litt overkill;-)

Gi en lyd om dette er innafor!:p (er lov og prøve seg?:))

Kyss klapp og klem Cato
 
For min del er jeg fornøyd med en 20l speidel.
Men spørsmålet er vel hvor mange øltørste venner du regner med kommer innom :skaal2:
og hvor ofte du føler for å brygge.
For min del har jeg ikke noe imot å brygge ett par ganger i måneden.

Selv ønsker jeg heletiden å prøve ut nye ting så å fylle lagrene med en type øl er jeg ikke interesert i ::)
 
Har mange tørste venner, så skulle nokk fått drukket opp det meste:) men tanken på og sitte alene på 50liter etter hvert brygg kunne blitt litt trøbbel mtp flasker / fat :p

Men hadde jeg hatt 1-2 med meg til og brygge med hadde jeg ikke vert i tvil om og kasstet meg på 50liters klubben!

Så det jeg håpet på med denne tråden at noen kankje skulle trappe litt opp, så står jeg klar til og kjøpe den "lille" maskinen!:)

Om jeg hadde gått til bryggselv i stavanger / safiren i sandnes kunne jeg vell kankje fått litt special price om jeg gikk for en halvstor startpakke? Med speidel20 og møller og kar og ting jeg trenger?
 
Tilbake
Topp