Tabbe med hullbor

Hei

Jeg var så smart å kjøpe en tappekran til å sette i kjøleskapet, investerte i hullbor, og drillet et perfekt hull på rett sted.

Så er faen meg ikke gjennomføringen til krana lang nok til å gå gjennom døra #¤&%

Ingen problem tenkte jeg, jeg lager større hull, og monterer det bare litt lenger inn, siden slangeføringen.

Trøbbelet med å borre å større kan man løse med en trebit på baksiden.

Men så svikter utstyret, borret i hullboradapteren har låst seg fast, og jeg trenger lenger bor i hullbor adapateren.

Jeg skriver dette for å minne om at noe som virker enkelt, kan fort klønes til med 10 tommeltotter.

Det blir piknik kran på meg i dag, og profesjonell kompis tilkalles.
 
Så til et spørsmål.

Jeg har demontert kranen, og istedefor å øke hullstørrelsen bør jeg finne riktig deler.

Jeg demonterte kranen blide her:http://bryggeland.no/bryggeutstyr/CO₂-Cornelius-fat/CO₂-utstyr/tappekran-krom-skumdemper-gjennomforing.html (ser ut som forumet her nekter CO2 i url'er, de blir feil type 2 tall)

Tenkte hvis jeg bytter del, som er vedlagt på bildet, og finner en som passer, slik at den ligner mer på det vedlagte bildet med lenger gjennomføring.

Er det noen som vet hvor man får lenger gjennomføring fra?
 

Vedlegg

  • 20130511_143835.jpg
    20130511_143835.jpg
    17,4 KB · Sett: 475
  • faucetWShank.jpg
    faucetWShank.jpg
    4,9 KB · Sett: 492
Bryggselv har en som er 10 cm,og vis den er for kort så vill jeg lure på hvor tykk den døra er.De har en som er 15 cm
 
Den er nok 15 cm + nippel vil jeg tro.Det er den du linket til jeg tenkker på.De 15 cm er nok fra uttsiden til nippel på innsiden av døra
 
Etter å sjekka inne på Bryggselv,så kommer jeg til att den er ca 5" toltalt.Så beklager rot fra min side
 
Jeg er interresert, så lenge jeg kan være sikker på at den passer. Jeg holder til i lommedalen, ca 10 min fra sandvika. Verdens navle...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 
Tilbake
Topp