Samletråd for internettvarp av bryggerinteresse

Øltønne i treverk ca. 30-40 liter gis bort i Sandnes.
http://m.finn.no/bap/free/ad.html?finnkode=41995930
 
Tilbudet gjelder bare så lenge han har maskiner på lager så jeg anbefaler å bestille så raskt som mulig.
 
BTTjelta skrev:
Er ikke dette et varp?

Jo, det er et kjempevarp! Over 3000,- spart!  Jeg skal ned til DK i slutten av Juni og vurderer om jeg skal bestille en!  :)

Det betinger selvsagt at den hentes i Danmark og tas med som bagasje.
Må en bestille er en avhengig av at det trekkes fra dansk mva. for at en skal gå i pluss mer enn et par hundrelapper.
 
StoreMy skrev:
BTTjelta skrev:
Er ikke dette et varp?

Jo, det er et kjempevarp! Over 3000,- spart!  Jeg skal ned til DK i slutten av Juni og vurderer om jeg skal bestille en!  :)

Det betinger selvsagt at den hentes i Danmark og tas med som bagasje.
Må en bestille er en avhengig av at det trekkes fra dansk mva. for at en skal gå i pluss mer enn et par hundrelapper.

Tar du den med som bagasje må du uansett betale MVA på hele beløpet, siden den koster over 6k.
 
StoreMy skrev:
BTTjelta skrev:
Er ikke dette et varp?

Jo, det er et kjempevarp! Over 3000,- spart!  Jeg skal ned til DK i slutten av Juni og vurderer om jeg skal bestille en!  :)

Det betinger selvsagt at den hentes i Danmark og tas med som bagasje.
Må en bestille er en avhengig av at det trekkes fra dansk mva. for at en skal gå i pluss mer enn et par hundrelapper.

Har flere ganger bestilt ting fra Danmark hvor de har trukket fra Dansk moms for meg så stor sannsynlighet for at det kan gjøres her også. Forresten så er den også på 25%.

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
 
Freddy skrev:
Det er tvilsomt at dem vil trekke ifra dansk moms om det skjer ved kontantsalg i butikken.

Det har de nok ikke lov til og jeg tviler på at denne butikken er registrert i Tax Free systemet.
 
Tenkte mest på når man bestiller, da blir det bare forskjell i pris på frakt og postens gebyr ekstra

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
 
9,5 KW gasskoker/krabbekoker inkl. stativ til kr 499,- på Mekk.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Tilbake
Topp