CO2 brannslukkeapparat

Da var jeg akkurat innom GMC brannvern i Kalhammeren. I dag som alltid gjelder det at gutta på gølvet vet best.
De hadde inne 10+ co2 flasker, de var ikke ombygget enda, men dere som trenger, ta kontakt med Christer på 416 42 572 eller 51 84 80 00.
Han trenger en dag eller så på å mekke til.
 
kr. 700,-

men når jeg nå var å fyllte på flasken (har hatt en lekkasje, så flaska ble tom på ca en måned) for kr. 350,- så sa Christer at det han solgte oss da var de siste flaskene de solgte. han trodde ikke de kom til å selge flere til privatpersoner...
 
Er det noen som kan si hvor man kan kjøpe nye ombygde CO2 apparater i Oslo eller runtomkring?
 
Tenkte bare å nevne, selv om det er nevnt før, at en ikke trenger ombygd flaske. Jeg har standard ny flaske. Om man vil kan den settes opp ned,(kan være lurt om man skal bruke mye gass på en gang) men det er ikke nødvendig. Da det ikke er gjort noe som helst med flaska kan den behandles og fylles helt standard.
 
agedahl skrev:
Er det noen som kan si hvor man kan kjøpe nye ombygde CO₂ apparater i Oslo eller runtomkring?

Jeg var  innom http://bra-tek.no/ i Drammen for noen uker siden - og det var en trivelig opplevelse - hyggelige folk og super service.
De solgte ombygde apparater og fylte co2 for en billig penge. (Jeg tok med en flaske for fylling som viste seg å være halvfull - fikk fyllingen gratis!:)
 
Rattventil er kult det, men de ville bytte hendelen på ene mine til rattventil. Nei takk sa jeg :)
Synes hendel er mye bedre. Enkel, rask, og sikker.
 
Tviler ikke på at hendel sikkert er en like bra om ikke bedre løsning, men syns liksom at med rattventil så ser brannslukkeren litt mindre ut som en............brannslukker:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Min ligner igrunn på en brannslukker den også, særlig fordi det står "brannslukker" på siden :)
evudyza2.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Forhørte meg med Aktivt Brannvern, skulle ha 1300 for en ombygget 5l. Candirect selger jo en full 10l for omtrent 100 eur, frister litt.
 
Tilbake
Topp