Bjorleik 2013 - Flaskekonkurransen

Sted: Adressen er også i år Laksevåg Kajakklubb, Gravdalspollen 20, Bergen. Lokalet tar ca. 60 pers.

Tid: Lørdag 28. september, kl. 16-24.

Påmelding kommer når ferien er over.

Foredragsholder blir igjen Ingrid E. Skistad fra Nøgne Ø.
 
Dette må eg prøve å få med meg. Kanskje eg klarer å stille med øl til konkurransen også? Det blir i så fall min første konkurranse :)
 
Gahr skrev:
Hehe. Det bør opplyses om at vi ikke har fått bekreftelse på lokalet ennå, men det er ledig på den aktuelle dagoen, og det ER bestilt, så man regner med alt er hunky dory. Mer info kommer når komiteen har drukket noen øl sammen.

Så har gutta fått satt seg ned med noen øl enda og fått på plass litt mer informasjon?
Jeg tenker da på bekreftelse på lokalet og dato for bilettsalg?
 
Vi har dog en forespørsel:

Ingrid E. Skistad kommer til å holde foredrag om humle. Hun vil gjerne høre noe om hva folk lurer på og ønsker å vite mer om i den forbindelse. Fyr løs!


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 
Gahr skrev:
Vi har dog en forespørsel:

Ingrid E. Skistad kommer til å holde foredrag om humle. Hun vil gjerne høre noe om hva folk lurer på og ønsker å vite mer om i den forbindelse. Fyr løs!


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Ingen på denne enda? Virkelig?  :jaha:

Jeg vil gjerne høre om de forskjellige syrenes funksjon i humlen (alfa- og betasyrer) og evt. andre bestanddeler som er verdt å notere seg for bryggere. I tillegg hadde det vært kult å høre om late hops vs. dry hopping og generelt om bitterhet vs. smak vs. aroma i kokingen i forhold til humle.
 
Stian Krog skrev:
Gahr skrev:
Vi har dog en forespørsel:

Ingrid E. Skistad kommer til å holde foredrag om humle. Hun vil gjerne høre noe om hva folk lurer på og ønsker å vite mer om i den forbindelse. Fyr løs!


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Ingen på denne enda? Virkelig?  :jaha:

Jeg vil gjerne høre om de forskjellige syrenes funksjon i humlen (alfa- og betasyrer) og evt. andre bestanddeler som er verdt å notere seg for bryggere. I tillegg hadde det vært kult å høre om late hops vs. dry hopping og generelt om bitterhet vs. smak vs. aroma i kokingen i forhold til humle.

Som du selv fant ut; det ligger ute en egen tråd for ønsker.;)
 
Stiller gjerne med en gryte med noe oppi jeg  :)  Har stor gryte uten triclamp også, til bruk ved spesielle anledninger  :)
 
Noe nytt om påmelding eller sånt ?
Bor ikke langt fra Gravdal, så gryte med noe oppi kan ordnes (ca 15-20 personer)
 
Tilbake
Topp