17.10.2009 Hjemmebryggertreff i Bergen

Tenker du ? dra dit ogs??

  • Ja (bor i Hordaland)

    Stemmer: 19 32,2%
  • Ja (bor lengre unna)

    Stemmer: 6 10,2%
  • Kanskje (bor i Hordaland)

    Stemmer: 14 23,7%
  • Kanskje (bor lengre unna)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei (bor i Hordaland)

    Stemmer: 20 33,9%
  • Nei (bor lengre unna)

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    59
Hmm. Mulig jeg tar med noen flasker av ekstraktrbygget vårt for å få litt tilbakemeldinger og kritiske innspill. Håper noen vil kaste seg på granaten og smake på det!  :eek:ppkast:
 
Hvis jeg hadde tenkt meg om, ville jeg brygget IPA i går i stedet for Imperial Stout. Får brygge IPA om ca 3 uker og se om det rekker å bli klart til treffet :)
 
Hvis noen vil gå sammen om å spleise på bensin og bompenger fra østlandet, så kommer jeg til å kjøre bil.
 
Jeg skal sjekke med pettergk på forumet, men kan være han har gjort tromsøværing av seg innen den tid.
 
joques skrev:
Hvis noen vil gå sammen om å spleise på bensin og bompenger fra østlandet, så kommer jeg til å kjøre bil.

Jeg blir gjerne med på det, Joakim.

Brygget en RIPA i går som jeg kan ta med.
 
Da har Nøgne Ø sagt seg villige til å sponse treffet med glass. En stor takk til Kjetil Jikiun og folkene på Nøgne Ø!
 
joques skrev:
Hvis noen vil gå sammen om å spleise på bensin og bompenger fra østlandet, så kommer jeg til å kjøre bil.

Jeg blir gjerne med? Vi reiser vel på fredagen og hjem på søndagen?

Jeg skal bestille hotell i Bergen gjennom Coop hotellkupp, da får jeg enkeltrom for begge netter til 1098,-. Vi som kommer utenbys må få ordnet med litt "seriøs" drikking på fredagskvelden, og så må vi få satt fatene kaldt.
 
Flott!
Vist ikke lager vi en "deal" med hotellet, alltid greit å kunne ha et lite vorspiel slik at vi tør treffe dere  ;D
(de har vel et kjølerom)
 
Må desverre melde avbud her :(

Føler dog jeg har gyldig grunn til fravær. Skal på mikrobryggeritur i København den helga :)

Kos dere!
 
Odland, da er det to steder du MÅ gå: Den Tatovere Enke i Gothersgade, som spesialiserer seg på belgisk øl, de har en belgisk pub i underetasjen og en belgisk restaurant i overetasjen; og Nørrebro (IKKE Vesterbro!) Bryghus. De har det beste mikrobryggede ølet jeg noensinne har smakt i mitt liv. Og også en veldig bra restaurant. (Vesterbro Bryghus er en klassisk dårlig mikropub med infisert og oksidert øl)
 
joques skrev:
Odland, da er det to steder du MÅ gå: Den Tatovere Enke i Gothersgade, som spesialiserer seg på belgisk øl, de har en belgisk pub i underetasjen og en belgisk restaurant i overetasjen; og Nørrebro (IKKE Vesterbro!) Bryghus. De har det beste mikrobryggede ølet jeg noensinne har smakt i mitt liv. Og også en veldig bra restaurant. (Vesterbro Bryghus er en klassisk dårlig mikropub med infisert og oksidert øl)

Hadde planlagt Nørrebro Bryghus, Apollo (grunnet lokalisasjonen) og Brewpub iallefall. Den Tatoverte Enke er lagt til programmet. Gleder meg som en unge.
 
Richard skrev:
Flott!
Vist ikke lager vi en "deal" med hotellet, alltid greit å kunne ha et lite vorspiel slik at vi tør treffe dere  ;D
(de har vel et kjølerom)

Det kunne jo vært en ide å ha en uformell sammenkomst av noe slag enten på Naboen eller på Henrik...
 
Tilbake
Topp