Samletråd for internettvarp av bryggerinteresse

Skal få tatt bilde en av de nærmeste dagene. De sender som sagt til
Norge, bare ikke gjennom ebay. Send de en mail på
Catering-Portal.Bergland@msg.afterbuy.de så ordner det seg. Og ja, de er noen av få tyskere som kan engelsk  :) Veldig profesjonelle og behjelpelig.
 
Ikke noe problem å by på auksjonene eller kjøpe andre ting på ebay hos denne selgeren. Gikk helt fint det! Betalte med paypal. Snart på vei i posten! Eneste som jeg stussa på var at jeg måtte oppgi pass-id nr... Noen som har vært borti dette før?

"Thanks for your mail. Your payment has been received. We will ship pots asap. Please note for delivery we will need your VAT number if you are a ccompny or passport identification number if you are a private person. Please give asap so we can arrange delivery without delay."
 
Bergfast skrev:
Ikke noe problem å by på auksjonene eller kjøpe andre ting på ebay hos denne selgeren. Gikk helt fint det! Betalte med paypal. Snart på vei i posten! Eneste som jeg stussa på var at jeg måtte oppgi pass-id nr... Noen som har vært borti dette før?

"Thanks for your mail. Your payment has been received. We will ship pots asap. Please note for delivery we will need your VAT number if you are a ccompny or passport identification number if you are a private person. Please give asap so we can arrange delivery without delay."

Har hørt om det før, men aldri opplevd. Vet at det har vært til Proforma invoice vertfall

4. Hvorfor må jeg fylle ut Proforma Invoice(faktura) når jeg har fylt ut akkurat det samme på adressekortet?
Svar: Proforma Invoice/Tollfaktura må fylles ut detaljert for å unngå stopp i fortollingsprosessen. Ulike regler i de forskjellige mottakerland medfører at det generelt stilles krav om at en detaljert tollfaktura (proformafaktura) følger med.
http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/fortolling/fortolling-privat%282%29#ofte-stilte-spoersmaal
 
Tilbake
Topp