Slogen.

syqe4e6y.jpg


då har me komt til Fjord  :jaha: Brygga 22.05.13
Lite lukt og smak  Ikkje fjøslukt  :talktohand:
Kan vel seie at det er ei øl so ikkje so ofte kjem i hus her
:
 
y9ehuma9.jpg
so er me flytta oss over på Pale Ale
Står på flaska det er Amerikansk Humle i denne , so då må vi vel tru på det . Synest no det virker som humla kjem frå denne sida av Atlanteren
Litt lite karbonert, smaken er ok ikkje noke meir
Kjenner ikkje fjørlukt her
 
Brown Ale vert den siste av desse :jaha:
Mild i lukt og smak. kjenner litt lukt av brent malt
heilt klart den beste av dei fire me har smakt i kveld
Dette er den øla eg kan kjøpe fleire ganger >:D
e4u8uhat.jpg


Nb avslutta kvelden med ein Sjelefred frå Kinn. Det er opp eit par divisjoner :D
 
Jeg har aldri gjort systematiske smaksprøver av Slogen-øl.  Men har et inntrykk fra de flaskene jeg har kjøpt: De er karakterløse.  Høy PAF.

Og Kinn ja: De kan dette i Florø.
 
Då blir det store spørsmålet: kvifor var det klar fjøslukt av den "Fjord" eg smakte??? Kan det ha med lagring å gjere?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Evt vore på do og slurva med handvasken før lukttesten?

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
 
Bonde er vell en hedersbetegnelse :)

Silo og sur sneip blir aldri en god smak på øl.

Med så mange nye bryggerier er det vell naturlig at noen faller igjennom.
 
Har aldri smakt Slogen, men skulle likt å gå en tur opp der, flott fjell  :) Må bare ned noen kilo osv. først  :roedme:

er-BlsjsicN6lqcE8SO8awieqJzuBhx29lQPbEzTVktg

Foto: Karstein Ringstad
 
Får vel skryte av at eg har vore på toppen av dette majestetiske fjellet. Når du er på toppen får du virkeleg følelsen av å være "on the top of the world". Det er heller ikkje plass til så mange på toppen. Det gjer opplevelsen ekstra spesiell. Anbefalast.
 
Slogen Juleøl til testing no.
Utprega lukt når ein åpna flaska. Som broderen seie er saudefjøs type gammel.
Etter den er komt i glasset er ikkje denne lukta så utpreget. Berre akkurat ok ,men vert ikkje kjøpt meir av dette .
ybaqypah.jpg


Sent from my HTC One X+ using Tapatalk
 
Alle øla deira inkl. den nye (IPA) har denne "signaturen". Ikkje min favoritt.
Noko artig var det i går då eg traff sonen til den eine av eigarane på bryggartreff her i bygda. Ølet hans hadde eit ørlite hint av same "signaturen", men langt frå like utprega.
 
Er det måten dei gjer utgjæringa som kan lage denne smaken.
Var på Islay Ale i september , det gjæra i 3 dager uten tempraturkontrol før dei så starta å kjøle ned sakte over 3-4 dager. Dei hadde også ein litt rå smak i ølet. Ikkje så mykje fjøs.

Sent from my HTC One X+ using Tapatalk
 
setter en knapp på temperaturkontroll her og,har tidligere hatt litt av den samme bismaken her og,pre gjæringskap
 
Sit akkurat og drikk ein Slogen "Fjord". Eg kjøpte den og juleølet berre for å få bekrefta ein gong for alle at dei har fjøssignaturen.
Der tok eg feil gitt. Eg sit og leitar etter fjøssmaken i Fjord, men kan ikkje finne antydning. Sist eg smakte den var det ein ram smak av sauefjøs, men den er heit borte no  :skitbra: Når det er sagt så vil eg ikkje skryte ølet opp i skyane. Det er eit heller kjedelig øl, ein grei pale ale.
For eit par dagar sidan drakk eg juleølet deira. Det har ein svak eim av fjøs, særlig i ettersmaken. Men ser eg bort frå den, var det eigentleg eit godt juleøl. Synd med denne signaturen
 
Synest her er stor variasjon på smaken frå gong til gong

Sent from my HTC One X+ using Tapatalk
 
TerjeR skrev:
Jo-Helge skrev:
Synest her er stor variasjon på smaken frå gong til gong

Sent from my HTC One X+ using Tapatalk

Du er ikkje den første som seier det

Må vel legge til for stor variasjon. Mikro skal ha litt variasjon men ikkje slik.  Håpe dei tar å ser på dette. Vist ikkje trur eg dei ikkje overlever i markedet, desverre..... Vi Treng no dei 

Sent from my HTC One X+ using Tapatalk
 
Tilbake
Topp