• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Hackman Metos CA500 industrikjøleskap til salgs

Har gitt meg med hjemmebrygging, og solgt alt utstyret mitt, det eneste som står igjen nå er dette kjøleskapet. Skulle brukes som gjæringsskap, men kom aldri så langt før jeg gav meg med bryggingen.

Jeg fikk dette skapet fra den gamle jobben min når vi ble kjøpt opp. Frem til da hadde det blitt brukt som kjøleskap for melkekartonger og juicekartonger. Er innebygd temperaturkontroller med panel.
Skapet fungerer som det skal, kompressoren starter og går helt fint, men det er tomt for kjølemiddel. Burde ikke være noe stort problem å få etterfylt, men det kan være en idé å sjekke om det er noen o-ringer eller lignende som har sprukket, gassen skal jo ikke forsvinne av seg selv. ;)

Selges for 750 kroner, er en fordel å ha jekketralle samt noen til å hjelpe med bæringen. Skapet er tungt!

Beklager også de dårlige bildene, det er lite lys og dårlig plass inne på lagerrommet mitt der det står, vanskelig å få noe avstand for et bilde av hele skapet. :)

EDIT:
Om noen skulle lure, inni skapet fikk jeg plass til 5 Corneliusfat på bunnen og en gjæringsdunke på toppen. Burde være null problem å få inn mellom 10 og 15 fat i skapet ved behov. Hadde ikke flere fat, så fikk ikke testet hvor mange jeg fikk inn totalt. :)
Salget går frem til og med onsdag 8. januar.
 

Vedlegg

  • DSC_0059.JPG
    DSC_0059.JPG
    141,6 KB · Sett: 465
  • DSC_0064.JPG
    DSC_0064.JPG
    144,5 KB · Sett: 472
  • DSC_0070.JPG
    DSC_0070.JPG
    227,8 KB · Sett: 478
  • DSC_0062.JPG
    DSC_0062.JPG
    139 KB · Sett: 470
  • DSC_0057.JPG
    DSC_0057.JPG
    119,7 KB · Sett: 467
Hei
Jeg kan tenke meg å komme å se på skapet hvis det ikke er solgt.Helst i dag hvis det passer.Bor i Svelvik.
Mvh
Bjørn Larsen
 
Tilbake
Topp