Ølkasser - laget til 20x0,5

Kaspar skrev:
Stig - Marstein Hjemmebryggeri skrev:
HansF skrev:
Hvordan blir prisene ved sending? Bor i Bergen og kunne godt  tenkt meg noen slike kasser :)

Hei! Det vet jeg ikke. Kassene kan sendes flatpakket (med skruepose). Sjekker du med posten selv?

Hei. Jeg befinner meg også i Bergen og kunne også tenke meg noen av disse kassene. Norges Pakken opp til 25 kg koster 255. Har du vekten på en kasse?

Kaspar

Hei! Jeg har desverre ikke vekten på kassene (har bare vekt til humle..), men sjekker med attføringsbedriften mandag. Kommer tilbake til saken!
 
Jeg er også interessert i noen kasser til Bergen.
Håper vi kan få til en fellesbestilling om fraktprisen ikke blir ekstrem.

Erik
 
Stig - Marstein Hjemmebryggeri skrev:
Kaspar skrev:
Stig - Marstein Hjemmebryggeri skrev:
HansF skrev:
Hvordan blir prisene ved sending? Bor i Bergen og kunne godt  tenkt meg noen slike kasser :)

Hei! Det vet jeg ikke. Kassene kan sendes flatpakket (med skruepose). Sjekker du med posten selv?

Hei. Jeg befinner meg også i Bergen og kunne også tenke meg noen av disse kassene. Norges Pakken opp til 25 kg koster 255. Har du vekten på en kasse?

Kaspar

Hei! Jeg har dessverre ikke vekten på kassene (har bare vekt til humle..), men sjekker med attføringsbedriften mandag. Kommer tilbake til saken!

Supert.. Kanskje det er mulig å få sendt kassene med toget fra Gol?
 
Tips: Jeg har hatt avtale med en ansatt på det lokale Vinmonopolet, der han holder av de gule pol-plastkassene når de av og til dukker opp (Det er ikke så ofte det skjer lengre, da utsalgene ikke nødvendigvis får så mye varer fra Arcus, men andre importører). Disse kassene har fast oppdeling for 12 vinflasker. Fjerner man denne, tar kassene 20 NØ-flasker, perfekt både i bredde, lengde og høyde. Gratis!
 
Er det frekt å spørre om målene? Jeg måler og tenker notorisk feil når jeg snekrer, større sjanse for suksess i snekkerbua ved bruk av andres mål. Jeg bor i Haugesund, hadde definitivt tatt noen kasser om jeg bodde i Oslo eller på Gol.
 
Stig - Marstein Hjemmebryggeri skrev:
dagwayne skrev:
Hva med lillehammer??  Bør hentes på Gjøvik??

Hei du. Gjøvik vet jeg at bedr klarer, Lillehammer: usikker.

Hei igjen.

Desverre har fartspolitiet avkrevd meg penger...  :-/              Må utsette kjøp til neste anledning.
 
Fikk mine i dag, fantastisk flotte kasser, genial patent  :skitbra: 
Takker Stig, håper det blir flere bestillinger senere.
 
Så bra Tim! Gol fikk første levering - hele 4 kasser! Oslo må nok vente noen dager til, men har fått mld fra bedriften som produserer at det forventes at alle ca 100 Oslokasser er klare innen utgangen av januar. Kommer tilbake med leveringsdato!

Ohenrikh: Jeg har tegnet kassene (etter en skisse jeg fant på nett), men synes ikke det er riktig at hverken jeg eller andre publiserer målene (i første omgang om ikke annet)!.. Dette av hensyn til attføringsbedriften som i praksis har sagt ja til å produsere bortimot til kostpris.. Kan du ikke heller legge inn en bestilling til neste leveranse? :)
 
Stig - Marstein Hjemmebryggeri skrev:
Så bra Tim! Gol fikk første levering - hele 4 kasser! Oslo må nok vente noen dager til, men har fått mld fra bedriften som produserer at det forventes at alle ca 100 Oslokasser er klare innen utgangen av januar. Kommer tilbake med leveringsdato!

Ohenrikh: Jeg har tegnet kassene (etter en skisse jeg fant på nett), men synes ikke det er riktig at hverken jeg eller andre publiserer målene (i første omgang om ikke annet)!.. Dette av hensyn til attføringsbedriften som i praksis har sagt ja til å produsere bortimot til kostpris.. Kan du ikke heller legge inn en bestilling til neste leveranse? :)

Tim: Foreslår at du tar et bilde av kassene tatt i bruk, og legger ut her på foraet. Slik at de andre får noe å se frem i mot!
 
Tilbake
Topp