220v pumper?

Hei, tenkte å få ordnet meg en pumpe til bryggingen, men får man tak i 220/230v Chugger pumper? Hørt snakk om det, men aldri sett noe.
 
Før leverte de de fra sine egne sider. Egen option for å få 220v. Om du sender de en mail kan du sikkert få vite hvem av forhandlerene deres som har de.
 
http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss_1?url=search-alias%3Daps&field-keywords=chugger%20230&sprefix=chugger+23%2Caps&rh=i%3Aaps%2Ck%3Achugger%20230
 
Brewershardware har bare 120v, og de på amazon kommer på nesten 300 dollar med shipping. Ville jo velge chugger for å få en rimeligere pumpe.
 
Jeg betalte 280 dollar for to SS-pumper fra chugger (140 for hver) og 80 dollar frakt. Det var faktisk på brewhardware.com
Send de en mail og spør om de kan fikse 240v. I butikken jeg kjøpte så kjøpte man 110v, og la på "add-on" for 240 for 1 cent. Mulig de har noe sånnt nå, eller kan fikse.
Virka dog som de var tomme for ss-hus til midten av januar.
 
Edit: Så ikke at du skrev brew, trodde du mente brewershardware.

Tok du med "add a pump" settet deres, eller er det noe man burde ta med motstrømskjøleren fra Morebeer?
 
Brewershardware hadde 230v for noen mnd side, da vi kjøpte.. Men mulig de er tomme nå
 
Ah, har forsøkt å sende e-post selv. Fordelen er ar brewhardware.com hadde sett med nødvendige kobliger og slikt.
 
Har lest at folk sliter med at den sprekker opp, så var litt skeptisk til plasthodet. Men det er kanskje ubegrunnet?
 
Jeg klinket til og tok alt fra MoreBeer i samme ordre. Takker for all hjelp! Spesielt til glennrlie som disket opp handleliste for motstrømskjøler.
 
Tilbake
Topp