Ølkasser - laget til 20x0,5

Ohenrikh: Jeg har tegnet kassene (etter en skisse jeg fant på nett), men synes ikke det er riktig at hverken jeg eller andre publiserer målene (i første omgang om ikke annet)!.. Dette av hensyn til attføringsbedriften som i praksis har sagt ja til å produsere bortimot til kostpris.. Kan du ikke heller legge inn en bestilling til neste leveranse? :)
[/quote]

:skitbra:
Er helt enig i avgjørelsen din der! Kjempebra at en attføringsbedrift kan produsere slike til oss, og når det er til kostpris kan man like gjerne henge seg på å kjøpe derfra, eller komme opp med en løsning selv!
 
Stig - Marstein Hjemmebryggeri skrev:
Så bra Tim! Gol fikk første levering - hele 4 kasser! Oslo må nok vente noen dager til, men har fått mld fra bedriften som produserer at det forventes at alle ca 100 Oslokasser er klare innen utgangen av januar. Kommer tilbake med leveringsdato!

Ohenrikh: Jeg har tegnet kassene (etter en skisse jeg fant på nett), men synes ikke det er riktig at hverken jeg eller andre publiserer målene (i første omgang om ikke annet)!.. Dette av hensyn til attføringsbedriften som i praksis har sagt ja til å produsere bortimot til kostpris.. Kan du ikke heller legge inn en bestilling til neste leveranse? :)

Skal få gjort det.  Enig i konklusjonen jeg også, greit å støtte attføringsbedriften.
 
Sånn ser de ut, det ble bra med utfrest håndtak.
Da gjenstår bare å fylle opp med godsaker :)
 

Vedlegg

  • 20140119_152543.jpg
    20140119_152543.jpg
    908,1 KB · Sett: 736
  • 20140119_152653.jpg
    20140119_152653.jpg
    842,1 KB · Sett: 722
  • 20140119_152601.jpg
    20140119_152601.jpg
    937,9 KB · Sett: 722
Gladmelding: Oslokassene er klare!

Til alle dere som har bestilt kasser i Oslo: Vi trenger at en av dere melder dere frivillig til å ta i mot kasser for hele gjengen. En som har litt plass i garasjen? Eller på et lagerrom på jobb? Attføringsbedriften kan IKKE levere kassene til hver og en av dere, men ønsker EN adresse å forholde seg til - på valgfri dag i neste uke. Så kan alle dere andre hente kassene der, for eksempel samme kveld/kvelden etter.

Hvem melder seg frivillig? Håper å høre fra dere hurtig!
 
Stig - Marstein Hjemmebryggeri skrev:
Gladmelding: Oslokassene er klare!

Til alle dere som har bestilt kasser i Oslo: Vi trenger at en av dere melder dere frivillig til å ta i mot kasser for hele gjengen. En som har litt plass i garasjen? Eller på et lagerrom på jobb? Attføringsbedriften kan IKKE levere kassene til hver og en av dere, men ønsker EN adresse å forholde seg til - på valgfri dag i neste uke. Så kan alle dere andre hente kassene der, for eksempel samme kveld/kvelden etter.

Hvem melder seg frivillig? Håper å høre fra dere hurtig!

PM Sendt.

Tar imot ølkassene og setter de i garasjen. Dere andre må hente de snarest, siden jeg foretrekker å ha en bil i den - og ikke ølkasser ;)
 
nordal skrev:
Stig - Marstein Hjemmebryggeri skrev:
Gladmelding: Oslokassene er klare!

Til alle dere som har bestilt kasser i Oslo: Vi trenger at en av dere melder dere frivillig til å ta i mot kasser for hele gjengen. En som har litt plass i garasjen? Eller på et lagerrom på jobb? Attføringsbedriften kan IKKE levere kassene til hver og en av dere, men ønsker EN adresse å forholde seg til - på valgfri dag i neste uke. Så kan alle dere andre hente kassene der, for eksempel samme kveld/kvelden etter.

Hvem melder seg frivillig? Håper å høre fra dere hurtig!

PM Sendt.

Tar imot ølkassene og setter de i garasjen. Dere andre må hente de snarest, siden jeg foretrekker å ha en bil i den - og ikke ølkasser ;)

Så bra! Kassene blir levert mandag, du får en telefon fra sjåførene/attføringsbedriften tidlig på dagen. Dere andre: Vær snille/flinke å hent kassene deres så hurtig som mulig! Du kan vel publisere adressen din selv slik at alle finner frem? Faktura får dere pr post. :)
 
Stig - Marstein Hjemmebryggeri skrev:
nordal skrev:
Stig - Marstein Hjemmebryggeri skrev:
Gladmelding: Oslokassene er klare!

Til alle dere som har bestilt kasser i Oslo: Vi trenger at en av dere melder dere frivillig til å ta i mot kasser for hele gjengen. En som har litt plass i garasjen? Eller på et lagerrom på jobb? Attføringsbedriften kan IKKE levere kassene til hver og en av dere, men ønsker EN adresse å forholde seg til - på valgfri dag i neste uke. Så kan alle dere andre hente kassene der, for eksempel samme kveld/kvelden etter.

Hvem melder seg frivillig? Håper å høre fra dere hurtig!

PM Sendt.

Tar imot ølkassene og setter de i garasjen. Dere andre må hente de snarest, siden jeg foretrekker å ha en bil i den - og ikke ølkasser ;)

Så bra! Kassene blir levert mandag, du får en telefon fra sjåførene/attføringsbedriften tidlig på dagen. Dere andre: Vær snille/flinke å hent kassene deres så hurtig som mulig! Du kan vel publisere adressen din selv slik at alle finner frem? Faktura får dere pr post. :)

Ok, kassene blir altså levert her imorgen - mandag. Jeg får en oversikt over de som har bestilt, og hvor mange hver enkelt skal ha. Antar kassene kommer før 21:00 imorgen. Derfor sier vi at det er henting av kassene 21:00 imorgen (hvis ikke jeg får kontrabeskjed av sjåføren og da melder jeg fra her), og tirsdag 21:00. Hvis disse tidspunktene ikke passer, må dere sende meg en PM og avtale tid.

Adressen er Vassfaret 14. Her:
https://www.google.com/maps/preview...!3m1!1s0x46416d853e1e19d1:0x37cc037ff215f956
--
Kristian
 
Da er kassene levert og klare til henting. Håper som sagt folk benytter seg av henting idag 21:00 eller imorgen 21:00. Dere vil se meg når dere kommer - står i garasjen.

Kassene er testet kjapt, og jeg kan melde om perfekt resultat på test-eksemplarene av Oslo-leveransen.

--
Kristian
 
Håper Thomas kom seg helskinnet til Skøyen...

Kjekt å vite at sekken din er dimensjonert for å bære 60 Nøgne Ø. Kan være praktisk i knipe.
 

Vedlegg

  • Thomas-kasser.jpg
    Thomas-kasser.jpg
    146,7 KB · Sett: 564
Har endelig kommet fram! Selv om det tok laaaang tid gikk det ganske så bra. Det største problemet skyldes at denne herren fra Rogaland ikke helt uten videre går med belte og måtte derfor stoppe til stadighet for å heise opp buksa. Det er tross alt mandag. Og som feiring av denne store bragden kan jeg melde at hvit mandag utgår.Skål!
 
Har fått ordnet med kompis med bil - og er der ca presis 21.00 i aften for å hente mine 10 kasser. Dagens snøforhold tatt i betraktning blir det sikkert greit å få frigjort garasjen...

Ennå ikke mottatt faktura - jeg får hentet likevel, håper jeg?
 
HenningPP skrev:
Har fått ordnet med kompis med bil - og er der ca presis 21.00 i aften for å hente mine 10 kasser. Dagens snøforhold tatt i betraktning blir det sikkert greit å få frigjort garasjen...

Ennå ikke mottatt faktura - jeg får hentet likevel, håper jeg?

Det får du!
 
Tilbake
Topp