• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Noen som kan låne meg en dose O2 i helgen?

Jeg tenkte å brygge en Saison, men hadde helt glemt å bestille regulator fra Jula, så nå kommer den ikke før neste uke

Har ikke noe brigg for hånden, men når denne er ferdig så kan det følge med en liten vareprøve eller fem når jeg leverer tilbake gassen.
 
Miguel skrev:
Jeg tenkte å brygge en Saison, men hadde helt glemt å bestille regulator fra Jula, så nå kommer den ikke før neste uke

Har ikke noe brigg for hånden, men når denne er ferdig så kan det følge med en liten vareprøve eller fem når jeg leverer tilbake gassen.
Du kan få låne av meg, i Oslo
 
odsov skrev:
Får man bestilt O₂-regulator med flowmeter på jula? (som passer jula o2flaske)

Får kjøpt regulator som passer, men ikke flowmeter. Det kan handles billig fra f.eks. Kina ;)
En bloggpost om vårt oppsett (Jula-flaske): http://bryggerlauget.blogspot.no/2013/07/nytt-bryggeri-oksygenering.html
 
Miguel skrev:
Jeg tenkte å brygge en Saison, men hadde helt glemt å bestille regulator fra Jula, så nå kommer den ikke før neste uke

Har ikke noe brigg for hånden, men når denne er ferdig så kan det følge med en liten vareprøve eller fem når jeg leverer tilbake gassen.

Om du orker å ta turen til Lørenskog kan du låne gass og regulator av meg
 
agedahl skrev:
Miguel skrev:
Jeg tenkte å brygge en Saison, men hadde helt glemt å bestille regulator fra Jula, så nå kommer den ikke før neste uke

Har ikke noe brigg for hånden, men når denne er ferdig så kan det følge med en liten vareprøve eller fem når jeg leverer tilbake gassen.

Om du orker å ta turen til Lørenskog kan du låne gass og regulator av meg

Høres bra ut. Hva slags dim er det på utgangen?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 
Tilbake
Topp