Fiffig ØL Termos!!!!

Som jeg skrev tdligere i tråden, jeg har ikke CO₂ patronene, men jeg tviler på at de bruker noe som ikke er standard vare. Patronene produserer de neppe selv :)
 
Bjarte H skrev:
Som jeg skrev tdligere i tråden, jeg har ikke CO₂ patronene, men jeg tviler på at de bruker noe som ikke er standard vare. Patronene produserer de neppe selv :)
[/quote

Ok, takk;-) Bestilte full pakke inn hvertfall. Ingen problemer i tollen
?

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
 
Mattias S skrev:
Bjarte H skrev:
Som jeg skrev tdligere i tråden, jeg har ikke CO₂ patronene, men jeg tviler på at de bruker noe som ikke er standard vare. Patronene produserer de neppe selv :)
[/quote

Ok, takk;-) Bestilte full pakke inn hvertfall. Ingen problemer i tollen
?

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Litt problemer. Tollvesenet fant ikke dokumentasjonen på pakken tilstrekkelig så det måtte sendes inn med brevpot når den ankom Norge.

Edit: fikset sitatboksfeil
 
Bjarte H skrev:
Mattias S skrev:
Bjarte H skrev:
Som jeg skrev tdligere i tråden, jeg har ikke CO₂ patronene, men jeg tviler på at de bruker noe som ikke er standard vare. Patronene produserer de neppe selv :)
[/quote

Ok, takk;-) Bestilte full pakke inn hvertfall. Ingen problemer i tollen
?

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Litt problemer. Tollvesenet fant ikke dokumentasjonen på pakken tilstrekkelig så det måtte sendes inn med brevpot når den ankom Norge.

"Brevpot" høres ikke umiddelbart ut som noe tollvesenet liker... :)
 
Gahr skrev:
Bjarte H skrev:
Mattias S skrev:
Bjarte H skrev:
Som jeg skrev tdligere i tråden, jeg har ikke CO₂ patronene, men jeg tviler på at de bruker noe som ikke er standard vare. Patronene produserer de neppe selv :)
[/quote

Ok, takk;-) Bestilte full pakke inn hvertfall. Ingen problemer i tollen
?

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Litt problemer. Tollvesenet fant ikke dokumentasjonen på pakken tilstrekkelig så det måtte sendes inn med brevpot når den ankom Norge.

"Brevpot" høres ikke umiddelbart ut som noe tollvesenet liker... :)

Etter brevpot gikk pakken straka vegen til Trondheim, så tydeligvis likte tollvesenet det meget godt!
 
Hehe:) Om varen i det hele tatt kommer frem, blir det selvfølgelig full rapport ;-)  Gleder meg til å overraske kompiser og familie på grilling i hagen og øl-tappe-termos.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
 
Mine Drinktanks m/CO2 utstyr ble sendt i går. Skal komme med tilbakemelding etterhvert. Spanande.
 
Ser på kickstarter siden at de skriver at den bruker gjengede co2 patroner.
Ser ut til å være standard patroner som du kan få kjøpt i sykkelbutikker.

"The CO2 cartridge dispenser uses the universally threaded CO2 cartridges available in most sporting good store. "

Må nok bestille meg et par slike jeg også, litt tungvindt å ha ølfatene mine i boden som jeg har. Og med liten plass til en kegerator i stua, vil det være perfekt å fylle opp en slik for å så å servere fra denne.  :biersmile:
 
på nettsiden under faq står følgende

"Q: Where can I get more CO2 cartridges?
A: You can find both threaded and non-threaded CO2 cartridges online and at most hardware stores, and bike shops. Just make sure to get non-lubricated CO2."
 
Fikk Mail fra Drinktanks nå. De hadde funnet ut at de ikke kunne sende CO2 patronene med flyfrakt så hvis jeg ville opprettholde ordren min så ville den være UTEN disse. Hvor selges slike i Norge?
 
Har sett noe lignende på Biltema. Kanskje disse passer

http://biltema.no/no/Fritid/Sykler/Tilbehor/Pumper/Sykkelpumpe-CO2-27527/
 
Kim O.J. skrev:
Fikk Mail fra Drinktanks nå. De hadde funnet ut at de ikke kunne sende CO₂ patronene med flyfrakt så hvis jeg ville opprettholde ordren min så ville den være UTEN disse. Hvor selges slike i Norge?
Fikk samme mail på mandag jeg, så satser på at det ikke er no problem å få tak i patroner her til lands :)

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
 
Hm.
en termos ink frakt med JC 1.151,- to stk 2.032,-

Tror det blir en del fylling fra fat til flaske før jeg kjøper disse.

Men tanken er  :ilike: så kjenner jeg meg rett, så blir de sikkert bestilt en gang, i et passe ustabilt øyeblikk.  :roedme:
 
Kim O.J. skrev:
Fikk Mail fra Drinktanks nå. De hadde funnet ut at de ikke kunne sende CO₂ patronene med flyfrakt så hvis jeg ville opprettholde ordren min så ville den være UTEN disse. Hvor selges slike i Norge?

Så vidt jeg skjønner så er dette helt vanlige CO2 patroner du får kjøpt til sykkelpumper. Står på kickstarter siden deres at de benytter gjengede CO2 patroner.
 
Q: Where can I get more CO2 cartridges?
A: You can find both threaded and non-threaded CO2 cartridges online and at most hardware stores, and bike shops. Just make sure to get non-lubricated CO2.
 
Gahr skrev:
Har en sånn. Godt fornøyd med den (rettere sagt, de jeg gir øl bort til er godt fornøyd med den!).

Er det slik at eg kan stilla med Growler neste veka på Bønes  og få fylt opp med 7F-brygg ?     
 
Tilbake
Topp