lagring

Torga skrev:
Oddvar Demmo skrev:
:)  Det var da like greit å få det rett hjem  :)

joda... men 90 kr mer i porto

Når kommer den inn ?
Betalte 69.90  x  4  = 279.60  med Visa
Tolker det slik at med posten koster det ingenting ekstra.
Må jo hente det i postibutikki,
Naboen på Skjerstad fikk det fraktfritt inn på senga  :) (vondt i ryggen) med landpostbudet, men det er ti år siden og du kunne bestille hos landpostbudet.
 
Oddvar Demmo skrev:
Når kommer den inn ?
Betalte 69.90  x  4  = 279.60  med Visa
Tolker det slik at med posten koster det ingenting ekstra.
Må jo hente det i postibutikki,
Naboen på Skjerstad fikk det fraktfritt inn på senga  :) (vondt i ryggen) med landpostbudet, men det er ti år siden og du kunne bestille hos landpostbudet.
Du kommer vel inn under den nederste her. Fraktfritt levert enkelte plasser

Vinmonopolets leveringsmåter
LeveringDu kan hente varene dine i ønsket Vinmonopolbutikk, få dem utlevert på postkontoret eller velge utkjøring.
Tilbudet om utkjøring gjelder i Oslo, Akershus, Bergen, Kristiansand, Stavanger, Sandnes og Ålesund. Henting av postpakke på postkontor eller post i butikk kan gjøres innenfor Vinmonopolets åpningstider: Mandag-fredag: 09-18 eller lørdag 09-15. Det samme gjelder for henting i våre butikker.

Ved levering på dør tilbys 2 ulike tidspunkt
Mandag - fredag: 11-16 eller 16-18.
Lørdag: 09-15. (Gjelder kun i Oslo og noen postnummer i Akershus). Ønsket leveringsmåte velger du underveis i handelsprosessen i vår nettbutikk.

Fraktpris på utkjøring og forsendelser
Kr        130,- for           1 - 6 flasker
Kr        145,- for          7 - 12 flasker
Kr        200,- for          13 - 24 flasker
Kr        350,- for          25 - 96 flasker

Post/service pakke
Kr         95,- for          1 - 6 flasker
Kr        140,- for          7 - 12 flasker
Kr        260,- for          13 - 24 flasker
Kr        400,- for          25 - 36 flasker
Kr        680,- for          37 - 60 flasker
Kr        820,- for          61 - 72 flasker
Kr       1100,-for          73 - 96 flasker  

Fraktfrie forsendelser
I noen distrikter subsidier vi fraktkostnadene. Ved å registrere deg som bruker med din adresse kan du sjekke om du har anledning til å få varer tilsendt fraktfritt.
 
Beant skrev:
Oddvar Demmo skrev:
Når kommer den inn ?
Betalte 69.90  x  4  = 279.60  med Visa
Tolker det slik at med posten koster det ingenting ekstra.
Må jo hente det i postibutikki,
Naboen på Skjerstad fikk det fraktfritt inn på senga  :) (vondt i ryggen) med landpostbudet, men det er ti år siden og du kunne bestille hos landpostbudet.
Du kommer vel inn under den nederste her. Fraktfritt levert enkelte plasser

Vinmonopolets leveringsmåter
LeveringDu kan hente varene dine i ønsket Vinmonopolbutikk, få dem utlevert på postkontoret eller velge utkjøring.
Tilbudet om utkjøring gjelder i Oslo, Akershus, Bergen, Kristiansand, Stavanger, Sandnes og Ålesund. Henting av postpakke på postkontor eller post i butikk kan gjøres innenfor Vinmonopolets åpningstider: Mandag-fredag: 09-18 eller lørdag 09-15. Det samme gjelder for henting i våre butikker.

Ved levering på dør tilbys 2 ulike tidspunkt
Mandag - fredag: 11-16 eller 16-18.
Lørdag: 09-15. (Gjelder kun i Oslo og noen postnummer i Akershus). Ønsket leveringsmåte velger du underveis i handelsprosessen i vår nettbutikk.

Fraktpris på utkjøring og forsendelser
Kr        130,- for           1 - 6 flasker
Kr        145,- for          7 - 12 flasker
Kr        200,- for          13 - 24 flasker
Kr        350,- for          25 - 96 flasker

Post/service pakke
Kr         95,- for          1 - 6 flasker
Kr        140,- for          7 - 12 flasker
Kr        260,- for          13 - 24 flasker
Kr        400,- for          25 - 36 flasker
Kr        680,- for          37 - 60 flasker
Kr        820,- for          61 - 72 flasker
Kr       1100,-for          73 - 96 flasker  

Fraktfrie forsendelser
I noen distrikter subsidier vi fraktkostnadene. Ved å registrere deg som bruker med din adresse kan du sjekke om du har anledning til å få varer tilsendt fraktfritt.

Ser slik ut ja.


[size=25pt]6. Priser

Alle priser er inkludert merverdiavgift (og alkoholavgift). Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestilling og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet som utgifter til frakt, emballasje m.m.
[/size]
 
hei

I går ble det hentet endelig 10 flasker gleder meg til helgen for prøvesmaking.Såg at den hadde holbarhets dato til midten av
2014 skal nok rekke det ,vil prøve å legge vekk noen til lagring for en stund.
 
Betalte 309.- for mine 4 flasker etter henting på polet på Bystasjonen. Håper på å få kjøpt flere etterhvert som det står bedre til med penger.
 
arne skrev:
Såg at den hadde holbarhets dato til midten av
2014 skal nok rekke det ,vil prøve å legge vekk noen til lagring for en stund.

Tror den datoen bare er satt fordi man er nødt til å sette en dato. Jeg vil ambefale lagring i minst 6 mnd. til, deretter vil den muligens bli bedre en ganske lang stund, og blir den riktig oppbevart, vil den fint holde seg i fem-ti år, skulle jeg tro. Moro å se at mange kjøper ølet. Håper det faller i smak...
 
Helge T skrev:
En har påtvungen øvre holdbarhetsdato på alt av drikkevarer som produseres i Norge, dessverre.
Ikke dessverre synes jeg, greit å ha noe å forholde seg til. Dog, litt for mange varer settes med for lang holdbarhet, og noen kunne det godt vært lengre på. Nøgne Ø Dark Horizon har vel operert med 20 års holdbarhet, noe som neppe vil være noe problem. Vanlig norsk poljuleøl opererer med et snaut års holdbarhet, men de fleste burde det vært to år på.
 
hei

Når det gjelder lagring,vil ølet ta skade av å bli lagret i et vinskap som holder ca 17 grader eller er det for høy temp.
 
Det å gå på polet og handle sitt eget øl må være stort.
Jeg benyttet sjansen på Patrick i Kristiansand tidligere i høst. Det blir nok bedre med lagring, men synes det var forbausende lettdrikkelig. Har et par i kjelleren som jeg skal ta fram ved passende anledninger.
Hadde jeg vært noen år yngre kunne jeg ha sagt "KUULT", men kanskje "Tøft" duger?

janh
 
Fikk hentet en eske med 4 flasker for 2 dager siden. Igår var jeg på kjelleren til Realistforeningen (Blindern) og der hadde de også Andrimne på lager, men det så ut til bare å være for internt bruk.  ::)

Fikk da heller kost meg med NØs Tyttebær, DH2 til under polpris samt en Chocolate Stout fra et amerikansk bryggeri som benytter 650 ml store flasker, godt det også  :yes:
 
janh skrev:
Det å gå på polet og handle sitt eget øl må være stort.

Man har vært heldig, slik at man slipper å kjøpe ølet... Men jeg må jo inrømme at jeg tar turen innom polet i fyllingsdalen innimellom for å sjekke hvor mye de har solgt!
 
Eduard skrev:
Igår var jeg på kjelleren til Realistforeningen (Blindern) og der hadde de også Andrimne på lager, men det så ut til bare å være for internt bruk.  ::)

Fikk da heller kost meg med NØs Tyttebær, DH2 til under polpris samt en Chocolate Stout fra et amerikansk bryggeri som benytter 650 ml store flasker, godt det også  :yes:

Realistforeningen er helt uslåelige på både priser og utvalg. DH2 er det dessuten snart tomt for overalt, så det er bare å benytte sjansen så lenge den finnes på RF. :)
 
Tilbake
Topp