Flaskekonkurransen 2014

Da ønsker jeg meg Black IPA som type neste år :) det begynner å bli en vanlig type, så det hadde vært moro å få sendt inn til konkurranse for å få litt tilbakemeldinger

Sent from my C6603 using Tapatalk
 
Det skal være mulig å få øl evaluert utenfor konkurranse også, ref denne siden (dersom det fortsatt er tilfelle da):
http://norbrygg.no/index.php/bedomming-av-ol/evaluering-av-ol
 
Jeg sliter med å få skrevet ut etiketter på klasse 13-øl. QR-koden forskyves ned på neste ark, mens nr, basistype og ekstra ingr. blir stående på første side...
Hva skal jeg gjøre
 
Gard skrev:
Jeg sliter med å få skrevet ut etiketter på klasse 13-øl. QR-koden forskyves ned på neste ark, mens nr, basistype og ekstra ingr. blir stående på første side...
Hva skal jeg gjøre

Jeg skrev ut to ganger, for å få fire merker.
 
@Einar: Herregud ja (slå seg i panna)!
Etter å ha lest alle reglene tenkte jeg at alle fire QR-koder var unike for hvert brygg, men det er de jo selvfølgelig ikke... Jaja. Det enkle er ofte det beste.
 
Sitter også med en nydelig IPA som er ferdig utgjæra, OG: 1.070, SG: 1.015, dag 7,
men det blir vel litt knapt å flaske på søndag, dag 10 og karbonere 2 dager før jeg sender de til Bergen, tirsdag 19. mars
 
Hvis man skulle være så heldig å komme til en finale.
Må man da sende inn flere flasker?, eller finner noen av de 4 flaskene man opprinnelig har sendt inn, veien til finalebordet selv?

Dette er jo selvfølgelig et helt hypotetisk spørsmål.
 
Bernts skrev:
Hvis man skulle være så heldig å komme til en finale.
Må man da sende inn flere flasker?, eller finner noen av de 4 flaskene man opprinnelig har sendt inn, veien til finalebordet selv?

Dette er jo selvfølgelig et helt hypotetisk spørsmål.

De fire dekker behovet frem til og med finalebedømming i NM.

Du trenger ekstra flasker om du skulle bli blant de tre beste i finalen og er klar for Skandinavisk. Da må du ha 2 til å sende inn.
 
Roger skrev:
Du trenger ekstra flasker om du skulle bli blant de tre beste i finalen og er klar for Skandinavisk. Da må du ha 2 til å sende inn.

Hvilke krav er det til flaskene man eventuelt får sende inn til Skandinavisk Mesterskap?

Der bør det jo ikke være krav om bjørnunger, som vi vel er alene om i Norge?
 
arvidg skrev:
Hvilke krav er det til flaskene man eventuelt får sende inn til Skandinavisk Mesterskap?

Der bør det jo ikke være krav om bjørnunger, som vi vel er alene om i Norge?

Ingen formelle krav.
 
Jeg kjøpte inn bleier i går, av billigste sort av minste størrelse. Jeg var litt usikker på hvor mye en bjørnunge inneholder, sammenlignet med en nyfødt baby, for å si det slik... Så jeg tok ei flaske med vann, pakket inn med ei bleie over korken og ei over bunnen, så hele flaska var dekt.

Da hentet jeg en hammer og simulerte "postgang med uhell". Ikke en dråpe lekkasje fra de to bleiene. Jeg ble nesten litt imponert.
 
Alle som har unger kan skrive under på at moderne bleier antakelig er verdens 8. underverk. Det er UFATTELIG hvor mye de kan klare å holde på! :D
 
Finnes det noen måte å se egne påmeldte øl?

Jeg må sende imorgen og dermed registrere sporing, MEN et sporingsnummer får jeg jo først når pakken sendes og denne kan jo ikke sendes før jeg har fått registrert det og satt på QR-koden!!!!
Skulle også printe ut i morgen men nå er jo hele siden med QR-koden borte…..

noen tips?
 
Jostein S skrev:
Finnes det noen måte å se egne påmeldte øl?

Jeg må sende imorgen og dermed registrere sporing, MEN et sporingsnummer får jeg jo først når pakken sendes og denne kan jo ikke sendes før jeg har fått registrert det og satt på QR-koden!!!!
Skulle også printe ut i morgen men nå er jo hele siden med QR-koden borte…..

noen tips?

Du får en mail du kan gå inn på og registrere sporingsnummeret på når du registrerer.
 
Jeg får ikke registrert øl i flaskekonkuransen.

Samme søren hva jeg gjør så få jeg ikke logget inn, og nå begynner det å haste litt for flaskene må i posten i dag.

Får feilmelding:
Error 503 Service Unavailable
Service Unavailable
Guru Meditation:
XID: 1862118278

Kan det ha noe med at jeg har et brukernavn som starter med Ø? (ØRisan)

Selv med passord jeg vet er feil får jeg den feilmeldingen. Det skjer ikke med andre tilfeldige bokstavkombinasjoner som "brukernavn" og "passord".

(litt desperat for å få registrert)

Ø
 
Du kan jo til nøds endre brukernavnet ditt i kontoinstillingene, og se om det fungerer uten Ø, Øyvind :)
 
Tilbake
Topp