Stenge en utgang på regulator

Heisann,

Jeg er rimelig grønn på dette med regulator og co2. Men har nå kjøpt meg ett startkit med CO2 flaske, corneliusfat og regulator med to utganger.
Så er spørsmålet: Hvordan får jeg stengt den ene utgangen? Det er sånn skrue til å justere på i front, men selv om jeg skrur den helt inn kommer det co2 ut når jeg åpner opp.

Regulatoren er en slik som denne:
92005_CO2-regulator_med_2_utganger_1.jpg
 
Et tips til: Dersom du bruker en 2 kg CO2-flaske, eller tilsvarende, IKKE la denne stå for seg selv på gulvet mens du "bare skal fikse noe". Da blir du en klokke fattigere (den som måler CO2-nivået i flasken). Velter fort gitt! Har heldigvis spare parts av denne klokketypen hos Petit ;)
 
glennrlie skrev:
Et tips til: Dersom du bruker en 2 kg CO₂-flaske, eller tilsvarende, IKKE la denne stå for seg selv på gulvet mens du "bare skal fikse noe". Da blir du en klokke fattigere (den som måler CO₂-nivået i flasken). Velter fort gitt! Har heldigvis spare parts av denne klokketypen hos Petit ;)

Du klarer dette like bra med en 6-kilos.  :rasende: :rasende:
 
Kanskje det er marked for en "anti-veltepetter pad" her? Altså en sak med større kontaktflate mot gulvet man setter flaska oppi :)
 
crazym skrev:
Kanskje det er marked for en "anti-veltepetter pad" her? Altså en sak med større kontaktflate mot gulvet man setter flaska oppi :)

Jeg hadde i alle fall kjøpt...
 
Tilbake
Topp