Omgjøre fryser til kjøleskap?

Jeg har en fryser stående som er på størrelse med en oppvaskmaskin. Jeg tenkte å bruke det til å modne pilsner i. Har lest litt rundt her og ser at hvis jeg kobler på en ekstern regulator vil fryseren sannsynligvis bukke under. Finnes det et kjøleelement jeg kan legge i? Altså slik at fryseren er slått av, men at jeg hiver et eksternt kjøleelemt?
 
Jeg bruker UT-200 til å styre temperaturen i frysere. Jeg har tre frysere og det har ikke vært noe problem enda etter halvannet års drift.
Det fine med UT-200 er at det kreves ingen elektrikererfaring for å koble opp.
 
Hvor nøyaktig er denne? Virker genial, hvis den fungerer. Ser jeg kan bestille direkte fra produsenten i Tyskland for 320kr, kontra 600kr i Norge. Det er overkommelig for å få godt øl som resultat:)
 
Navn skrev:
Har lest litt rundt her og ser at hvis jeg kobler på en ekstern regulator vil fryseren sannsynligvis bukke under.

Det er tullprat, om fryseren fungerer som den skal i utgangspunktet vil den vare akkurat like lenge med ekstern termostat som med den innebygde (forutsatt at en ikke setter opp ting slik at den starter/stopper i et kjør).
 
GuttormG skrev:
Navn skrev:
Har lest litt rundt her og ser at hvis jeg kobler på en ekstern regulator vil fryseren sannsynligvis bukke under.

Det er tullprat, om fryseren fungerer som den skal i utgangspunktet vil den vare akkurat like lenge med ekstern termostat som med den innebygde (forutsatt at en ikke setter opp ting slik at den starter/stopper i et kjør).

+1


Bare husk hvis du bestiller UT-200 fra tyskland, at den er ferdig montert, har sett de du må montere selv.
 
Tilbake
Topp