• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Corneliusfat ønskes kjøpt

Ang. Geografi, så er jeg lokalisert på Romerike, men kan fikse transport om det er noen som flere en 1 fat de skal selge. Er i utgangspunktet intr. i alle størrelsene.
 
Vestbrygg (Bergen) har brukte fat stående. Av en eller annen grunn står ikke disse på nettsidene.
 
Kjøpte nylig 4 renoverte 19 litere fra lundteknik.dk. Fikk disse sendt til Sverige for en kostnad på 2150 danske .
 
Hei,

Jeg trenger flere fat, noen som har for mange?

/Espen

Jeg er også på jakt etter noen fat, ca to stk. Hvis du vil kan vi splitte en fire-pakning fra lund teknik? Ser for meg u-renoverte men trykktestede og bestille biter fra ebay til å pusse de opp.
 
Jeg har noen 19 l fat til salgs. De er i god stand. Jeg ser at pris for nye er 950,-. Synes derfor at 450,- pr stk er ok pris. Må hentes i Lillehammer eller sendes for kjøpers regning.
 

Vedlegg

  • Cornelius-1.jpg
    Cornelius-1.jpg
    748,3 KB · Sett: 63
Det er flere som har meldt interesse. For å gjøre dette enkelt, send melding til min private e-post: apgt50@hotmail.com. "Først til mølla", jeg vurderer å kvitte meg med i alt 10 fat på 19 liter. Når alle evt er solgt, melder jeg fra på Forum. Men nå tar jeg kvelden.

mvh
Arild
 
Nå er 11 fat bestilt bort, må derfor si stopp nå.
De som har bestilt må helst hente selv her på Lillehammer. Skal det sendes, må jeg vite adresse og jeg tar 100,- i ekspedisjonsgebyr: Mye arbeid å ordne med forsendelse. Tid har jeg dessverre for lite av. Vil man unngå postoppkrav som er ganske dyrt, må fatene forhåndsbetales. Hver og en kan odrne det via e-post adressen jeg oppga.
Har for øvrig en stor full CO2 beholder med regulator, selges for 2500,-. 4 50 l ølfat med (C-kopling - hvis jeg ikke husker feil), selges for kr 500,- pr stk. Fatkoblinger selges for 500,- pr stk. Til slutt en ølkjøler med tappetårn (se bildet). Den kostet 9 500,- ny, kapasitet 30 l øl pr time og har vært i bruk uten problemer inntil nylig. Selges til høystbydende over 3 000,-.
 

Vedlegg

  • Ølkjøler.jpg
    Ølkjøler.jpg
    752,4 KB · Sett: 104
Tilbake
Topp